اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آتش‌بس فریب است؛

کوثری: سپاه کار تروریست‌های پژاک را یکسره کند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه پیشنهاد آتش‌بس پژاک برای فریب ایران مطرح شده است، گفت: سپاه باید کار این گروهک را در همین عملیات یکسره کند.

کوثری: سپاه کار تروریست‌های پژاک را یکسره کند
محمد کوثری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران علیه گروهک تروریستی پژاک، اظهار داشت: سپاه پاسداران به پژاک و دولت اقلیم کردستان عراق، یک ماه مهلت داده بود تا وضعیتشان را مشخص کند اما این گروهک تروریستی به هشدار و مهلت سپاه بیتوجهی کرد.

وی با بیان اینکه اقدام نیروی زمینی سپاه علیه گروهک تروریستی پژاک مورد حمایت مجلس، دولت و ملت ایران است، به پیشنهاد آتش‌بس پژاک اشاره کرد و گفت: آتش‌بس برای فریب ایران مطرح شده است و باید سپاه پاسداران در همین عملیات کار پژاک را یکسره کند.

کوثری همچنین گفت: گروهک تروریستی پژاک هیچ‌گاه تصمیم‌گیر نبوده است و همیشه دیگران برای این گروهک تصمیم گرفته‌اند لذا پیشنهاد آتش‌‌بس هم تصمیم پژاک نیست.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه برخورد قاطع سپاه با پژاک درس عبرتی برای دیگر گروهکهای تروریستی خواهد بود، افزود: تروریست‌های اجیر شده دشمنان خارجی انقلاب اسلامی باید بدانند که اقدام علیه ملت ایران با پاسخ دندان‌شکن نیروهای مسلح همراه خواهد شد.

وی در پایان گفت: اعضای پژاک و اربابانشان خوب میدانند که در صورت اراده سپاه آنها برای همیشه از بین خواهند رفت لذا این گروهک به دلیل جنایت‌های که مرتکب شده به آخر خط رسیده است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول