اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

نظام صالحین با تهاجم فرهنگی مقابله می‏کند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: نظام صالحین با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب مقابله می‏کند.

نظام صالحین با تهاجم فرهنگی مقابله می‏کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه شاهرود، حسین ابوترابی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری دوره آموزشی سرگروه‌های نظام صالحین سپاه ناحیه شاهرود که با حضور فرماندهان و مسئولان نظام صالحین حوزه‌های مقاومت بسیج در اتاق جلسات سپاه شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: طرح صالحین با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به بحث آموزش سرگروه‌ها افزود: نقش سرگروه‌های صالحین بسیار مهم و حیاتی است چرا که اداره و تشکیل حلقه با این افراد است و باید این افراد آگاه به کارکرد نظام صالحین باشند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود اضافه کرد: این افراد باید از بصیرت و قدرت تجزیه تحلیل خوبی برخوردار باشند تا بتوانند اعضای حلقه را در راه درست و اهداف مشخص شده هدایت کنند.
وی تأکید کرد: باید با جدیت این نظام را با توجه به اهداف آن دنبال کرد تا در آینده میوه‌های پرثمر آن که تربیت جوانان و نوجوانان آگاه و متخصص است را دریافت و پشتوانه قوی برای نظام اسلامی و حکومت جهانی عدل الهی داشته باشیم.
همچنین مسئول نظام صالحین سپاه شاهرود با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی در روزهای 17،16و 18 شهریور ماه در اداره فنی و حرفه‌ای شاهرود، گفت: با توجه به اهمیت این آموزش برای سرگروه‌های جدید تاکنون از سوی حوزه های مقاومت محلات و اقشار 150 نفر سرگروه شناسایی و معرفی شده‌اند که آموزش خواهند دید.
حجت‌الاسلام محمد اسکندرپور ادامه داد: دوره آموزشی برای سرگروه‌های صالحین قشر دانش‌آموزی و فرهنگیان به صورت مجزا و در نیمه دوم مهر ماه و با حضور فرهنگیان بسیجی که در حدود 150 نفر است، برگزار خواهد شد.
وی با تأکید بر حضور سرگروه‏های شجره طیبه صالحین در این دوره آموزشی گفت: بعد از قبولی در آزمون مصاحبه، گواهینامه برای این قشر صادر و افراد به‏کارگیری می‏شوند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول