اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی خراسان شمالی مطرح کرد:

بازدید روزانه 20 هزار نفر از نمایشگاه بجنورد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی خراسان شمالی گفت: روزانه 20 هزار نفر از نمایشگاه پاییزه بجنورد بازدید می‌کنند.

بازدید روزانه 20 هزار نفر از نمایشگاه بجنورد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا کفاشی ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه پاییزه مرکز خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه بازدید از این نمایشگاه روز به روز در حال افزایش بوده و شهروندان از آن استقبال چشمگیری داشته‌اند.
وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌ها در دوره‌های مختلف با استقبال شهروندان استان مواجه بوده است، تصریح کرد: نمایشگاه فروش پاییزه در تمام شهرستان‌های خراسان شمالی برپا شده است.
کفاشی با بیان اینکه در این نمایشگاه‌ها که در آستانه سال تحصیلی جدید برگزار شده، اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان عرضه می‌شود، گفت: بر اساس آنالیز قیمت‌ها اجناس عرضه شده 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
به گفته رئیس سازمان بازرگانی خراسان شمالی، این نمایشگاه دارای 200 غرفه بوده که صنف لوازم‌التحریر و سایر صنف‌های مرتبط در نمایشگاه پاییزه بجنورد مشارکت دارند.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا 19 شهریور جاری ادامه خواهد داشت: تصریح کرد: در این نمایشگاه علاوه بر لوازم‌التحریر، مواد غذایی، پروتئینی، قند، شکر، حبوبات و ... با قیمت مصوب عرضه می‌شود.
کفاشی نظارت دقیق بر این نمایشگاه را از اقدامات بازرگانی استان با همکاری اتحادیه‌های صنفی عنوان کرد و گفت: پیش از برگزاری این نمایشگاه نمونه هر یک از اقلام توسط واحد نظارت ارزیابی و این قیمت باید عیناً در غرفه‌های فروش رعایت شود.
وی همچنین برپایی سرویس‌های ایاب و ذهاب از بجنورد به این نمایشگاه را از اقدامات شرکت نمایشگاه‌های استان به منظور تسهیل در دسترسی مردم عنوان کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول