اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تأمین اجتماعی استان بوشهر منصوب شد

خبرگزاری فارس: در حکمی از سوی مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی کشور سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر، منصوب شد.

سرپرست تأمین اجتماعی استان بوشهر منصوب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر، دکتر رحمت الله حافظی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در این حکم عبدالمجید رازه را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر منصوب کرد.
سرپرست جدید تأمین اجتماعی استان بوشهر پیش از این در سمت‌های رئیس و کارشناس ارشد درآمد، بازرسی و نیز نماینده امور ایثارگران در اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر مشغول فعالیت بوده است.
وی از نیروهای بومی، جانبازان و آزادگان سرفراز هشت سال دفاع مقدس بوده و همچنین در زمره مجرب‌ ترین کارشناسان متخصص بیمه‌ای صندوق تأمین اجتماعی کشور به شمار میآید.
پیش از رازه، محمدی باغملایی برای مدت کوتاهی سرپرستی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر را بر عهده داشت.
غلامحسین ستوده خود مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان بوشهر به منظور کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه دشتستان چند ماه پیش ا سمت خود استعفا داد.
دکتر رحمت الله حافظی مدیر عامل صندوق تأمین اجتماعی در متن حکم انتصاب مدیر کل تأمین اجتماعی استان آورده است: ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ایمان به خداوند متعال، پیروی از سیره نبوی و اطاعت از ولایت فقیه استوار است. خدمت خالصانه و صادقانه به مردم شریف ایران در این نظام مقدس، امانتی است که نیاز به همت مضاعف و کار مضاعف در دهه چهارم انقلاب دارد و انتخاب محورهای عدالت گستری و مهرورزی توسط دولت خدمتگزار نیز بر این امر تأکید دارد.
در این حکم آمده است: از این رو با توجه به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر منصوب می شوید تا با استعانت از ذات اقدس الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) ضمن رعایت جوانب شرعی و قانونی و استفاده از نیروهای ارزشمند و متخصص در راستای تحقق اهداف صندوق تأمین اجتماعی اهتمام ورزیده بدیهی است کلیه مدیران و کارشناسان ستاد مرکزی با جنابعالی همکاری میکنند.
حافظی در پایان موفقیت و سربلندی بیش از پیش خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از ایزد منان آرزو کرده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول