اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شورای شهر ساری؛

نفر سوم المپیاد نجوم جهانی تجلیل شد

خبرگزاری فارس: در تجلیل شورای شهر ساری از نفر سوم المپیاد نجوم جهانی، نام شهر ساری پرافتخار به تمام جهان معرفی شد.

نفر سوم المپیاد نجوم جهانی تجلیل شد
به گزارش  خبرگزاری فارس از ساری، صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر ساری به طور رسمی از رامتین کرامتی حائز رتبه طلای کشوری و سوم جهانی انفرادی و نقره گروهی اختر فیزیک تجلیل به‌ عمل آمد.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این مراسم با بیان اینکه همه مردم ساری از درخشش این جوان باهوش و مستعد در صحنه جهانی که سبب اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در بین 30 کشور شد، بیان داشت: کرامتی موجب افتخار مرکز استان مازندران و کشور در عرصه جهانی است.
فرامرز نقیبی با انتقاد از استقبال نامناسبی که از این نخبه علمی در شهر ساری انجام شد، خاطرنشان کرد: به عنوان عضو شورای آموزش و پرورش استان گله دارم که چرا مراسم استقبال از نخبه بین المللی ضعیف و بدون اطلاع رسانی فراگیر انجام شده است.
 
* تواضع کرامتی الگوی مناسبی برای فرزندان این سرزمین خواهد بود
سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر ساری در دو دوره گذشته توجه ویژه‌ای به حمایت از نخبگان داشتند، عنوان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری در دوران گذشته تاکنون نسبت به حمایت از نخبگان اقدام عملی داشته و این مهم در این نهاد ساری و جاری است.
مسعود احمدی تواضع و فروتنی که در وجود کرامتی تجلی یافته به ‌عنوان الگویی برای جوانان امروز است، تصریح کرد: آینده‌ای نزدیک از سوی شهرداری و شورا مراسم تجلیل از نخبگان و افتخارآفرینان در شهر ساری برگزار شود.
وی بیان داشت: دغدغه مقام معظم رهبری حفظ و تجلیل از نخبگان بوده و بیشترین دیدار این بزرگوار در سال جاری به نخبگان کشور صورت گرفت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری نخبه‌ها را سرمایه‌های کشور دانست و یادآور شد: همه ما در قبال صیانت از سرمایه‌های کشور مسئول هستیم و مراقبت از نخبگان کشور وظیفه شرعی است.
 
* شورا و شهرداری زحمات نخبگان را نادیده نمی‌گیرند
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز رامتین کرامتی را باعث افتخار کشور، استان و شهر ساری دانست و گفت: شهرداری و شورا هیچ وقت و در هیچ مقطعی زحمات فراوان نخبگان را در راستای علم و دانش و کسب درجات عالیه از خود به جهان متجلی کردند از یاد نخواهند برد و همیشه در کنار نخبگان عزیز ساروی خواهند بود. 
 
* نخبگان فرزند صالح نظام هستند
رئیس کمیسیون  نظارت و بهداشت شورای شهر ساری نیز با بیان اینکه نخبگان فرزندان صالح نظام هستند، متذکر شد: افتخار آفرینی جوانان کشور مایه مباهات است و کسب رتبه‌های علمی در عرصه جهانی موجب شد تا کشور و استان مازندران زبانزد جهان شود.
جمال باقری اذعان داشت: این اتفاق غرور آفرین برای ایرانیان و مازندرانی‌ها به ویژه ساروی‌ها مایه غرور است و کرامتی در حقیقت پرچم جمهوری اسلامی ایران را در جهان به اهتزاز در آورده است .
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول