اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان تاکید کرد:

حل نقاط حادثه‌‌خیز و روشنایی نقاط مه‌گیر سمنان

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان بر اصلاح نقاط حادثه‌‌خیز مشخص شده و نیز تامین روشنایی مناطق مه‌گیر در محورهای مواصلاتی این استان تاکید کرد.

حل نقاط حادثه‌‌خیز و روشنایی نقاط مه‌گیر سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، عباس رهی امروز در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان دستور داد تا با نظر کارشناسی پلیس راهور، تمام مناطق مه‌گیر در استان سمنان ظرف 15 روز آینده برای تامین روشنایی به شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام شود.
وی گفت: شرکت توزیع برق نیز با همکاری لازم به سرعت نسبت به تامین روشنایی این نقاط اقدام کند.
رهی تصریح کرد: شهرداری‏ها نیز برای تامین روشنایی داخل شهرها دقت و توجه بیشتری داشته باشند.
استاندار سمنان اظهار داشت: قوانین راهنمایی و رانندگی به نوعی تربیت زندگی است و فرزندان از والدین در این زمینه‌ها درس‌آموزی دارند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری سمنان نیز در این نشست گفت: در بازدید از 25 محور استان، 304 نقطه که دچار اشکال و نقص فنی و فراوانی حادثه هستند، شناسایی شد.
منصور صبیری افزود: از این تعداد، 73 مورد در شهرستان گرمسار، 70 مورد در شهرستان سمنان، 61 مورد در شهرستان شاهرود، 54 مورد در شهرستان دامغان و 46 مورد نیز در شهرستان دامغان وجود دارند.
وی نقص در خط کشی‏ها، اشکال در شیب جاده، اختلاف سطح آسفالته با بدنه راه، خاموش بودن چراغ‌های چشمک‏زن، فقدان گاردریل و ... را از عمده‌ترین نواقص این نقاط عنوان کرد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری سمنان از شناسایی 16 نقطه در جاده‌های این استان برای ایجاد پارکینگ موقت خبر داد و گفت: این پارکینگ‌ها باید تا پایان اسفند ماه به بهره‌برداری برسند.
رئیس پلیس راه استان سمنان نیز در این نشست از وقوع 85 فقره حادثه منجر به فوت در چهار ماهه نخست امسال خبرداد و گفت: از این تعداد 49 فقره از حوادث برخورد خودرو به شی‏ء ثابت، گاردریل، تابلو راهنما و واژگونی بوده است.
علیرضا رضوی‏خبیر افزود: این تعداد حادثه نشان‏دهنده لزوم تامین روشنایی در محورها و جاده‌های استان سمنان است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول