اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای فعالیت‏های مشترک انجام شد؛

انعقاد قرارداد همکاری اتاق تعاون و دانشگاه گرمسار

خبرگزاری فارس: در راستای توسعه ارتباط دانشگاه با جامعه، قرارداد همکاری بین اتاق تعاون شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منعقد شد.

انعقاد قرارداد همکاری اتاق تعاون و دانشگاه گرمسار
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، در راستای توسعه ارتباط دانشگاه با جامعه، قرارداد همکاری بین اتاق تعاون شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منعقد شد.
در این قرارداد، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی در زمینه‌های حسابداری شرکت‌های تعاونی، تهیه و تنظیم بودجه سالانه در تعاونیهای مدیریت صادرات، اصول پرورش طیور، سیستم عالی تعاونی‏های مسکن، آشنایی اعضا با حقوق و تکالیف خود و تشریح الزامات، مستندسازی و ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001، اصول تدوین طرح‌های توجیهی، حسابداری به کمک رایانه و پرورش و تولید گوجه فرنگی در بستر خاکی از تعهدات این واحد دانشگاهی جمعاً به مدت 280 ساعت است.
در این قرارداد همکاری، دانشگاه آزاد گرمسار متعهد شده است تا تامین فضا و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی اجرای برنامه، تدوین مدرسان و ارزیابی فراگیران براساس امتحان پایان دوره را انجام دهد.
همچنین مقرر شد تا مبلغ 30 میلیون ریال پس از پایان دوره و برگزاری آزمون و تایید اتاق تعاون به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار پرداخت شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول