اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

عرصه‌های مختلف پزشکی باید پژوهش محور باشند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: عرصه‌های مختلف پزشکی و سلامت کشور باید بر اصل پژوهش محور شکل گرفته و رشد کنند.

عرصه‌های مختلف پزشکی باید پژوهش محور باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید علیرضا امینی بعدازظهر امروز در افتتاحیه دوازدهمین کنگره ملی-بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی ایران اظهار داشت: در حال حاضر بخش‌های بهداشت و درمان و به ویژه آموزش پزشکی به صورت قوی در عرصه پژوهش باید وارد شوند.
وی که سرآغاز آفرینش و آغاز قران را با علم دانست، بیان داشت: در جهان امروز لازم است که در حوزه علم و پژوهش بسترهای گسترده‌ای گشوده شود و باب‌های جدید را در این زمینه وارد سازیم.  
مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: افرادی که دارای علم و بینش بالایی باشند از اراده قوی برخوردارند و  اراده زمانی انسان را پیش می‌برد که با دانش و معرفت همراه باشد.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بعد از 10 سال با مسئولان نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه‌های مختلف کشور دیدار کردند اما این در حالی که در سال چندین مرتبه با اساتید و دانشجویان علمی کشور گفت‌وگو نزدیک دارند که این امر جایگاه ویژه این افراد را در کشور و از طرف دیگر استقبال مقام رهبری را از این گروه نشان می‌دهد.
امینی با اشاره به اینکه حرکت‌های علمی در کشور باید با منشاء اراده متعالی آغاز شود، افزود: امروزه برای فتح قله‌های علم و فناوری در کشور راه بسیاری مانده است.
وی با بیان اینکه پژوهش‌های علمی بر اساس اصول خدا محوری باید ارزش‌گذاری شود، اضافه کرد: علم و تحقیقاتی که بر مبنای خدا محوری استوار نشده باشد به طور حتم در همین توهمات دنیای باقی می‌ماند و متوقف می‌شود.
مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه کرد: نیاز به تحقیقات و پژوهش در تمام زمینه‌های علمی کشور احساس می‌شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول