اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارائه خدمات به تاکسی‌داران؛

فعالیت امداد تاکسی در اردبیل آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل گفت: با هدف ارائه خدمات فنی به تاکسی‌داران، خودرو امداد تاکسی در اردبیل فعالیت خود را آغاز کرد.

فعالیت امداد تاکسی در اردبیل آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضیلت ابراهیمی صبح امروز در مراسم راه‌اندازی امداد تاکسی در اردبیل اظهار داشت:‌ با این اقدام تلاش می‌کنیم تا به تاکسی‌داران در کمترین زمان مطلوب‌ترین خدمات را ارائه کنیم تا با مشکلات مکانیکی و فنی کمتر در شهر تردد کرده و مسافران را جابجا کنند.
 وی ابراز داشت: این اکیپ به صورت 24 ساعته و رایگان در اختیار رانندگان تاکسی خواهد بود و با داشتن علایم و مشخصه‌های معین در سطح شهر فعالیت می‌کنند.
این مسئول از رانندگان خواست در صورت مواجه شدن با مشکل فقط با یک تماس تلفنی در هر نقطه‌ای از شهر در فاصله کوتاه‌ زمانی از خدمات رایگان امداد تاکسی استفاده کنند.
وی ضرورت کسب رضایت از سوی مسافران و رانندگان را از اولویت‌های کاری سازمان تاکسیرانی اعلام کرد و افزود: این مجموعه تلاش می‌کند تا هم رانندگان وهم مسافران در یک فضای امن، آرام و سالم از خدمات مطلوب بهره‌مند شوند و در چرخه حمل و نقل عمومی فعالیت آنها موثر و مفید باشد.
عضو هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی بیان داشت:‌ سازمان تاکسیرانی همواره در راه خدمت به صاحبان تاکسی گام برداشته و همسو با آنها حرکت‌های موثر و کارسازی را انجام داده است.
ابراهیمی در ادامه سخنان خود از ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی در شهر اردبیل خبر داد و افزود: این سازمان با تشکیل کار گروهی متشکل از فرماندار، رئیس راهنمایی و رانندگی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهری و نماینده شورای شهر کار بررسی و ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل خاطرنشان کرد:‌ با فعالیت این کار گروه در بخش وسیعی از شهر اردبیل ایستگاه‌های جدید تاکسی راه‌اندازی شده و در بخش دیگر در حال طراحی و ساماندهی هستیم تا رضایت مردم و صاحبان تاکسی را فراهم کنیم.
این مسئول افزود: انتظار داریم با این اقدامات و ساماندهی تمام ایستگاه‌های تاکسی و ایجاد ایستگاه‌های جدید در نقاط مختلف شهر بتوانیم بخش عظیمی از معضلات حوزه حمل و نقل عمومی، شهری و ترافیک را برطرف کنیم.
وی این اقدامات را در رفع معضلات ترافیک و  برقراری نظم و انضباط ضروری توصیف کرد و بیان داشت: فرهنگ استفاده از تاکسی در ایستگاه‌ها و جایگاه‌های مشخص باید در جامعه نهادینه شود تا برخی بی‌نظمی‌ها پایان یابد.
ابراهیمی بیان داشت: ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی سبب برچیده شدن دورنمای ناهمگون و نامتناسب حضور توده مردم در ایستگاه‌های تاکسی شده و فضای شهر را کریه و زشت نمی‌کند.
این مسئول همچنین خواستار اختصاص زمان مناسب برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی با هدف ساماندهی بافت شهر با حرکت‌های سازنده شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول