اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دولت نهم و دهم اجرایی شد؛

14500میلیارد تومان فعالیت عمرانی در خوزستان

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان از فعالیت 14 هزار و 500 میلیارد تومان فعالیت عمرانی در دولت‌های نهم و دهم در استان خبر داد.

14500میلیارد تومان فعالیت عمرانی در خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سید جعفر حجازی صبح امروز در مراسم افتتاح پل شطیط شوشتر اظهار داشت: دولت نهم و دهم بیش از 14 هزار و 500 میلیارد تومان در خوزستان فعالیت عمرانی انجام داده است که این میزان معادل 50 درصد بودجه عمرانی یک سال دولت برای همه کشور است.
وی با اشاره به اینکه خوزستان در سال‌های گذشته جهش‌های بزرگی انجام داده است، گفت: سالانه در خوزستان بیش از28 هزار و 500 تا 3هزار پروژه احداث می‌شد که این تعداد در سال‌های جاری به 5 هزار و 500 تا شش هزار پروژه عمرانی رسیده است.
وی با اشاره به بودجه عمرانی خوزستان در سال جاری گفت: در سال جاری بیش از 4هزار میلیارد تومان از منابع مختلف به خوزستان اختصاص یافته است.
حجازی با اشاره به توزیع این اعتبارات در استان بیان کرد: بیش از 3هزار و 500 تا 3 هزار و 700 میلیارد تومان از اعتبارات سال جاری خوزستان ملی و استانی ولی شده است.
استاندار خوزستان تصریح کرد: بیش از یکهزار و 300 میلیارد تومان نیز از منابع توسعه و نفت برای خوزستان در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اجرای پروژه‌های بسیار بزرگ برای خوزستان افزود: اجرای پروژه آب رسانی به شهرهای خوزستان با بیش از 3 هزار میلیارد تومان اعتبار و تامین این اعتبار در نوع خود بی‌نظیر است.
وی نوید اجرای اقدامات جدیدی را در شوشتر داد و گفت: پل شطیط شوشتر از افتخارات است و کارهای بزرگ‌تری برای شوشتر در دست اجرا است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول