اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی؛

56 درصد قبوض برق غیرحضوری پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: در چهار ماه نخست امسال 56.2 درصد از قبوض پرداخت شده برق مشترکان خراسان جنوبی به صورت غیرحضوری بوده است.

56 درصد قبوض برق غیرحضوری پرداخت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، مسلم پیروزی در جلسه امور مشترکان شرکت برق استان اظهار داشت: در سال گذشته 23 درصد از مجموع پرداخت قبوض از روش غیرحضوری بوده است.
وی افزود: هم‌اکنون 56.2 درصد از پرداخت‌های مشترکان این استان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.
مدیر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: در سال 88 از مجموع پرداخت‌های مشترکان استان خراسان جنوبی به میزان 11.2 درصد از روش‌های غیرحضوری بوده که در سال گذشته این میزان به 23 درصد افزایش یافته است.
پیروزی آسانی پرداخت قبض‌های برق از طریق تلفن ثابت یا همراه و همچنین از طریق اینترنت و دستگاه‌های عابربانک را از جمله مزیت‌های روش پرداخت قبوض به صورت غیرحضوری برشمرد.
وی یادآورشد: این روند موجب کاهش مراجعه به بانک‌ها و اتلاف وقت مشترکان شده و پرداخت غیرحضوری قبوض از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده است.
مدیر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: نرخ تعرفه صنعتی بعد از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها دو برابر شده است.
پیروزی بیان داشت: 50 درصد مابه التفاوت بهای برق به صورت تسهیلات صنایع و از طریق شارژ خط اعتباری انرژی مستقیم توسط وزارت صنایع پرداخت می‌شود.
وی افزود: در سال گذشته 93 انشعاب در بخش صنعتی واگذار شده و در حال حاضر مشترکان صنعتی استان  به یک‌هزار و 113 مشترک افزایش یافته است.
مدیر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تصریح کرد: این شرکت در برق‌رسانی به روستاها اقدامات ارزشمندی انجام داده است.
پیروزی استفاده و مدیریت درست در برق توسط خانواده‌ها را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید خانواده‌ها با مدیریت درست در امر صرفه‌جویی در مصرف برق و دیگر نعمت‌های خداوند کمک بزرگی به همدیگر کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول