اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا در کرمانشاه آغاز به‌کار می‌کند؛

برگزاری چهاردهمین کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی برق

خبرگزاری فارس: چهاردهمین کنفرانس ملی دانشجویی مهند‌سی برق دانشجویان ایران از فردا در کر‌مانشاه آغاز به‌کار می‌کند.

برگزاری چهاردهمین کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی برق
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، چهاردهمین کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی برق ایران از فردا در کرمانشاه آغاز و به مدت سه روز نیز ادامه دارد.
بر‌اساس این گزارش‌، مراسم افتتاحیه این کنفرانس فردا با سخنرانی سید دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه‌، مسعود پروانیا رئیس سازمان علمی دانشجویی مهندسی برق ایران، عبد‌الحمید پاپ‌زن رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه و جمعی از مسئو‌لان استان کر‌مانشاه و اساتید در سالن انتظار بر‌گزار می‌شود‌.
دبیر این جشنواره با اشاره به اینکه هدف اصلی برگزاری این همایش تبادل علمی است، به خبرنگار فارس گفت: در این گرد‌همایی از تمام فرهیختگان و دانش‌پژوهان دعوت کرده‌ایم که آخرین دستاوردهای علمی خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند.
محمد‌حسین تیمور‌پور ادامه داد: این کنفرانس فرصت مناسبی برای دانشجویان است که با سطح ارائه مقالات، چگونگی نوشتن مقاله و همچنین اجزای آن آشنا شوند‌.
وی اضافه کرد‌: کار‌گاه‌های نیز در این کنفرانس سه روزه داریم که در آن‌ دوره‌های آموزشی بر‌گزار می‌شود و دا‌نشجویان مباحث جدید، تکنیک‌های آموزشی و علمی و چگو‌نگی انجام کار پژو‌هشی را فرا می‌گیرند.
تیموری در پایان اذعان داشت: در سالن انتظار نمایشگاهی از دستاورد‌های استان برپا کرده‌ایم که در آن افرادی که دستاوردهای علمی و پژوهشی مرتبط با صنعت بر‌ق دارند آنها را به اجرا می‌گذارند‌.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول