اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عملیاتی که در ایسین بندرعباس با موفقیت اجرا شد؛

دستگیری عاملان احتمالی حمله به واحدهای صنعتی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان از دستگیری 15 نفر از اراذل و اوباش ایسین بندرعباس خبر داد.

دستگیری عاملان احتمالی حمله به واحدهای صنعتی
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد دادستانی شامگاه دوشنبه در راستای تشریح دستگیری 15 نفر از ارازل و اوباش در منطقه ایسین این شهرستان اظهار کرد: در پی بروز آتش‌سوزی در شرکت‌های شن و ماسه در محدوده دهستان ایسین بندرعباس، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با انجام کارهای اطلاعاتی، تعقیب، مراقبت و تحقیقات میدانی، عاملان ناامنی را در این دهستان شناسایی کردند.
وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در یک عملیات منسجم تعداد 15 نفر از اراذل و اوباش را در محدوده این دهستان دستگیر و در این رابطه تعداد سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه به همراه تعدادی دیگر از انواع لوازم سرقتی را کشف کردند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان خاطر‌نشان کرد: در میان متهمان دستگیر شده، یک نفر از سارقان مسلح متواری وجود داشته که خودرو پژو 405 وی نیز توقیف شده است.
دادستانی در پایان ضمن تقدیر و و تشکر از آحاد مردم به دلیل مشارکت و همکاری با پلیس، بر ادامه این روند به دلیل برقراری امنیت پایدار در سطح جامعه تأکید و بیان داشت: مجموعه پلیس استان با اقتدار کامل امنیت مطلوب و لازم را برای مردم برقرار و با عاملان ناامنی در هر سطح که باشد به شدت برخورد خواهد کرد.
‌طی ماه‌های اخیر در چند مرحله از طرف افرادی ناشناس حملات و یورش‌هایی به واحدهای صنعتی در منطقه ایسین بندرعباس برده شده است که در این راستا فعالان این بخش نیز بعضا ابراز نگرانی کرده‌اند.
در همین راستا در روزهای گذشته نیز کارگاهی دیگر به آتش کشیده شده بود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول