اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات کردستان:

زمینه ساماندهی اعضای خانه مطبوعات فراهم است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره موقت خانه مطبوعات استان کردستان با اشاره به فعالیت‌های موثر این هیئت مدیره در زمینه تلاش برای ساماندهی اعضای این خانه، گفت: اکنون بستر ساماندهی اعضای خانه مطبوعات استان فراهم است.

زمینه ساماندهی اعضای خانه مطبوعات فراهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سلیمان الله‌مرادی در جلسه اعضای هیئت مدیره موقت خانه مطبوعات و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سالن جلسات این اداره‌کل، اظهار داشت: هیئت مدیره موقت خانه مطبوعات ساماندهی اعضای خانه را پایه‌گذاری کرده و کار در این زمینه برای اعضای هیئت مدیره جدید فراهم است.
وی یادآور شد: هیئت مدیره موقت با حمایت و همکاری ستودنی مدیرکل ارشاد اسلامی گام‌های اولیه در این راستا را برداشته است.
رئیس هیئت مدیره موقت خانه مطبوعات استان کردستان عنوان کرد: هیئت مدیره باوجود موقت بودن آن تمامی ناملایمات را به جان خرید و تصمیمات قاطعی را به منظور ساماندهی و حل مشکلات حوزه مطبوعات استان گرفته است.
الله‌مرادی استمرار رویکردهای گذشته را بستری برای ادامه نابسامانی‌های خانه مطبوعات خواند و بر تحقق برنامه‌ها و اهداف هیئت مدیره موقت توسط هیئت مدیره جدید برای رفع کامل نابسامانی این خانه تاکید کرد.
به گفته وی، در صورتی که شرایط برای ورود اعضا به جرگه مطبوعات و نشریات استان سخت‌تر و فیلترهای قانونی گذاشته شود، دیگر افراد فاقد تخصص و ناکارآمد توان ورود به این عرصه را پیدا نخواهند کرد.
رئیس هیئت مدیره موقت خانه مطبوعات استان کردستان تصریح کرد: جلوگیری از ورود افراد ناآگاه به مطبوعات باید به جد دنبال شود تا موجب مشکلاتی برای خانه مطبوعات، ارشاد اسلامی و سایر فعالان عرصه اطلاع‌رسانی استان نشوند.
الله‌مرادی نقد برخی از خبرنگاران و رسانه‌ها از چگونگی برگزاری روز خبرنگار را عدم اطلاع‌رسانی کامل از برنامه‌های هیئت مدیره و اداره‌کل ارشاد اسلامی برای این روز دانست و گفت: برگزاری چهار جلسه برای برگزاری مراسم گرامیداشت این روز توجه ویژه هیئت مدیره به اصحاب رسانه استان را می‌رساند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول