اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه مطبوعات کردستان:

جایگاه خانه مطبوعات کردستان تثبیت شده است

خبرگزاری فارس: مدیر موقت خانه مطبوعات کردستان با اشاره به تلاش‌های اعضای هیئت مدیره این خانه در زمینه فعالیت‌های مختلف، گفت: اکنون خانه مطبوعات در کردستان تثبیت شده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

جایگاه خانه مطبوعات کردستان تثبیت شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سید محمدلطیف حسینی‌نسب در جلسه مشترک هیئت مدیره موقت خانه مطبوعات با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سنندج، اظهار داشت: حضور هیئت مدیره خانه مطبوعات در برخی از تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در مورد وضعیت مطبوعات و یا مواردی دیگر نشان از تثبیت جایگاه این خانه و اثرگذاری آن دارد.
وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های اول و دوم این خانه به واسطه سیاسی کاری و جناح بازی عملا زمینه‌ای برای فعالیت وجود نداشت اما در دوره‌های اخیر همدلی و همراهی هیئت مدیره و اعضای خانه این خلأها پر شد و کارهای زیادی صورت گرفت.
مدیر موقت خانه مطبوعات کردستان همکاری و همدلی بیشتر اعضا با هیئت مدیره جدید و منتخب دور پنجم را بستری برای سامان دادن خبرنگاران و فعالان عرصه مطبوعات در استان خواند و بر تحقق این مهم تاکید کرد.
حسینی‌نسب تاکید کرد: تا تعریفی از خبرنگار و روزنامه‌نگار در استان کردستان مشخص نشود، خانه مطبوعات معنایی پیدا نمی‌کند و لازمه این موضوع برگزاری آزمون‌های ورودی برای اعضای خانه مطبوعات است که باید در اولویت برنامه‌های هیئت مدیره قرار گیرد.
وی با اشاره به تلاش‌های مستمر و وصف ناشدنی اعضای هیئت مدیره دور چهارم و موقت خانه مطبوعات کردستان، بیان داشت: در حال حاضر انتظارات با توجه به این تلاش‌ها افزایش یافته و باید هیئت مدیره جدید توانی مضاعف برای رسیدگی به مشکلات خبرنگاران و ساماندهی آنان بگذارند.
مدیر موقت خانه مطبوعات کردستان با اشاره به اینکه هیئت مدیره موقت گام‌های اولیه را برای ساماندهی مطبوعات برداشته است، اظهار امیدواری کرد: هیئت مدیره جدید بتواند با اشراف کامل موضوع ساماندهی اعضا را با تکیه بر توانمندی‌های خبرنگاران به انجام برساند.
وی اظهار داشت: افرادی به عنوان شغل دوم و سوم در این حرفه فعالیت می‌کنند و این مسئله به کارشناسی نبودن و غیرحرفه‌ای برخورد کردن خانه مطبوعات برمی‌گردد که نیازمند یک بازنگری اساسی و ریشه‌ای در اسرع وقت است.انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول