اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

بصیرت جوانان ما مانع تهاجم دشمن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بصیرت جوانان ایران اسلامی اصلی‌ترین مانع در تهاجم گسترده فرهنگی دشمن است.

بصیرت جوانان ما مانع تهاجم دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در حاشیه نمایشگاه بصیرت در سالن کتابخانه مرکزی اردبیل اظهار داشت: اصلی‌ترین هجمه دشمن امروز در سنگر فرهنگی و تربیتی در حال رخ دادن و شکل‌گیری است و تنها پادزهر آن نیز افزایش بصیرت و آگاهی مردم در شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است.
وی ضرورت انتقال تعالیم الهی و دینی به شکل صحیح به جوانان را یادآور شد و تصریح کرد: اگر این امر به شایستگی اتفاق بیفتد سعادت و خوشبختی آحاد جامعه ما برای سال‌های آینده تضمین می‌شود.
ستوده با اشاره به این‌که برگزاری نمایشگاه‌های متعدد نظیر بصیرت مقدمه باورها، اعتقادات و تعالیم دینی است، خاطر نشان کرد: آگاهی‌ها باید براساس اصول و روش کامل اطلاع‌یابی انجام شود تا شاهد هجمه‌های متعدد دشمنان در حوزه‌های مختلف نباشیم.
این مقام مسئول اضافه کرد: ‌برپایی چنین نمایشگاه‌هایی همه افراد جامعه را با جریان‌ها و موضع‌گیری‌های مختلف آشنا می‌کند و نسبت به جریان‌های موجود در زندگی به آنها آگاهی و بصیرت خاص می‌بخشد.
وی یادآور شد: تعالیم الهی و دینی به عنوان رکن اصلی در تربیت جامعه اگر در آموزش و پرورش نسل آینده مورد غفلت قرار گیرد نه تنها این انقلاب و آرمان‌هایش به هدف نمی‌رسد بلکه در مسیر مختلف دچار خطا و گمراهی می‌شود.
به گزارش فارس، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: این نمایشگاه می‌تواند در مورد برخی موضوعات انقلابی و ارزشی به نسل جوان اما هوشیار و با بصیرت اطلاعات کامل و کافی بدهد و این حرکت می‌تواند در کاهش فتنه دشمنان و دین‌ستیزی آنها نقش بسزایی داشته باشد.
ستوده با اشاره به فتنه دشمنان که جوانان مؤمن کشورمان را به انحراف می‌کشاند، گفت: به انحراف و انحطاط کشاندن جوانان مؤمن ما کمتر از آسیب نفاق نیست و باید مراقب باشیم تا مبادا جوانانمان در دام دشمن گرفتار آیند.
وی در پایان سخنان خود خانواده‌ها، مسئولان تربیتی و پرورشی و آموزشی را به مراقبت بیشتر از جوانان دعوت کرد و افزود: شایسته‌ترین و ارزشمندترین اقدام در این زمینه آن است که آسیب‌ها و تهدیدها را شناسایی و معرفی کنیم تا کمتر دچار خطا و اشتباه شویم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول