اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون سمنان خبر داد:

تشکیل 2400 تعاونی در استان سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون استان سمنان گفت: در حال حاضر 2 هزار و 400 تعاونی در سطح استان سمنان وجود دارد.

تشکیل 2400 تعاونی در استان سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالحمید بامری عصر امروز در دیدار تعاونگران استان سمنان با نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان که در هفته تعاون در دفتر نماینده ولی‏فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: 17 تعاونی در دست افتتاح داریم که برای تشکیل آنها در حدود 40 میلیارد ریال سرمایه‏گذاری شده است.
وی تصریح کرد: از 44 هزار نفری که در استان سمنان در طرح مسکن مهر ثبت نام کرده بودند، بیش از 19 هزار نفر در اداره کل تعاون استان پالایش شدند.
مدیرکل تعاون استان سمنان گفت: در نهایت از این تعداد در حدود 10 هزار نفر در قالب چندین تعاونی در استان سمنان دسته‎بندی شدند.
بامری افزود: علاوه بر این، در بخش توسعه کارآفرینی 12 هزار نفر ثبت نام کرده بودند که بعد از پالایش، 30 تعاونی در استان سمنان تشکیل شد.
وی تصریح کرد: استان سمنان در یک سال گذشته از رتبه 30 کشوری در زمینه تعاون به رتبه ششم ارتقا پیدا کرده است.
مدیرکل تعاون استان سمنان گفت: تعاونی‌ها جوشیده از بین مردم هستند و خوشبختانه در دولت‌های نهم و دهم شاهد رشد 120 درصدی در زمینه‌های مختلف کاری تعاونی‌ها بوده‌ایم.
بامری افزود: در زمینه مسکن با تلاش‌های چشمگیر تعاونی‌های مسکن حدود 10 هزار واحد مسکونی مربوط به تعاونی‌های مسکن تا پایان سال آماده بهره‏برداری است.
وی تصریح کرد: هر چند تشکیل تعاونی‌ها در استان سمنان با استقبال خوبی از سوی مردم همراه است اما متأسفانه بانک‌های استان در ارائه تسهیلات به تعاونی‌ها همکاری چندانی ندارند.
مدیرکل تعاون استان سمنان گفت: در سال گذشته، ایجاد یک هزار و 600 شغل در سطح استان سمنان بر عهده تعاونی‌های استان بود که شاهد 104 درصد پیشرفت کاری در زمینه اشتغال بودیم.
بامری افزود: در سال جاری نیز 2 هزار تعهد شغلی بر عهده تعاونی‌های استان سمنان است و اگر تعاون و اشتغال‏زایی در استان سمنان تقویت شود، به طور قطع خدمات شایسته‌تری به مردم ارائه می‌شود.
13 تا 19 شهریور ماه به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده و ریاست ستاد هفته تعاون در استان، بر عهده استاندار و ریاست ستاد هفته تعاون شهرستان‌ها نیز بر عهده فرمانداران است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول