اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی دادگستری گلستان خبر داد؛

تدوین سند راهبردی پیشگیری از وقوع جرم در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان گفت: سند راهبردی پیشگیری از وقوع جرم در گلستان تدوین می‎شود.

تدوین سند راهبردی پیشگیری از وقوع جرم در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، محمد شعبانی اظهار داشت: تدوین این سند، وظایف و نحوه استفاده از تمامی ظرفیت‎ها و توانمندی‎های دولتی و غیردولتی برای پیشگیری از وقوع جرم در استان گلستان را مشخص می‎کند.
وی تصریح کرد: این سند راهبردی، آسیب‎ها و جرائم را بر اساس پارامترها و اولویت‎های وقوع جرم در استان مانند ضرب و جرح، سرقت، اعتیاد و طلاق، بررسی و تدوین می‎کند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان تقویت خلاهای فرهنگی براساس نیاز افراد، فراهم کردن بسترهای اجتماعی و استفاده از نخبگان و روشنفکران در راستای کنترل اجتماعی را از دیگر اهداف این سند در استان عنوان کرد.
شعبانی تاکید کرد: در تدوین این سند از ابزارهای اعتقادی، دینی، فرهنگی، اجتماعی، انتظامی، حقوقی و قضایی به کارگرفته خواهد شد.
وی با اشاره به شکل‎گیری رویکرد جدید در قوه قضاییه افزود: بر همین اساس شورای پیشگیری از وقوع جرم از دو سال قبل در استان ایجاد شد تا با استفاده از توان نیروهای دولتی و غیردولتی، گام‎هایی برای کاهش وقوع جرم در استان برداشته شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول