اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارمندان چهارمحال و بختیاری:

طرح صالحین در ادارات چهارمحال و بختیاری اجرا می‎شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارمندان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح صالحین در تمامی ادارات این استان خبر داد.

طرح صالحین در ادارات چهارمحال و بختیاری اجرا می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان کارمند سپاه این استان اظهار داشت: تاکنون 7 هزار بسیجی در گردان‌های مختلف و در ۵۶ پایگاه سازماندهی شده است.
وی به برگزاری طرح صالحین در تمامی ادارات چهارمحال و بختیاری اشاره و تأکید کرد: آموزش مسایل اعتقادی زیربنای فکر و اخلاقی و ترویج فرهنگ دینی از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح است.
انصاری بر لزوم داشتن دانش همراه با بصیرت و آگاهی در بسیجیان تاکید کرد و افزود: مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام و جلوگیری از تهاجم فرهنگی از اهداف اجرای طرح صالحین است.
مسئول سازمان بسیج کارمندان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا طرح صالحین به خوبی در پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات این استان اجرا شود.
وی هدف اصلی این طرح را قرار دادن دین در اولویت زندگی عنوان کرد و گفت: آشنایی با ولایت فقیه، محوری کردن برنامه‌های بسیج از دیگر اهداف برگزاری این طرح است.
انصاری با تأکید بر اینکه در جنگ نرم، دشمن ایمان و باورهای دینی را هدف قرار داده است، گفت: ما نیز باید در همین میسر برای تعمیق باورهای دینی و ایمانی افراد تلاش کنیم که طرح صالحین بسیج در راستای مقابله با همین تهدید است.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، افزود: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار گران‌بهایی برای بازشناسایی حماسه عظیمی است که با ایثار، فداکاری و رشادت‌های رزمندگان به وجود آمده است.
انصاری اظهار داشت: دفاع مقدس از برگ‌های زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که باید دلاوری ها و رشادت های رزمندگان و شهیدان این عرصه و دوران را تا ابد زنده نگه داشت.
وی ادامه داد: دفاع مقدس از سرمایه‌های بی‌بدیل و جاودانه نظام جمهوری اسلامی ایران است، برهمین اساس ملت ایران با الگوگیری از ارزش‌های این دوران می‌توانند در عرصه‌های مختلف برای کشور عزت و افتخار کسب کنند.
انصاری ولایت‌پذیری، وحدت و انسجام رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را رمز پیروزی آنها در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران دانست و گفت: اخلاص و کسب رضای خدا، تبعیت همه جانبه از فرامین و رهنمودهای ولی‌فقیه، اتحاد و انسجام ‌شاخص‌های لازم برای پیروزی و سرافرازی در هر عرصه‌ای است.
این مقام مسئول خداگونه بودن و اخلاص را از مهم‌ترین ویژگی رزمندگان دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: رزمندگان کشور در جبهه‌های جنگ تنها برای خدا قیام کردند و چیزی جز کسب رضای خدا را در نظر نمی‌گرفتند.
در این مراسم 150 نفر از فرماندهان و اعضای شورای بسیج کارمندان حضور داشتند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول