اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید استان اردبیل:

آثار پوسیده لیبرالیسم را باید در موزه‌ها جستجو کرد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: آثار نظام لیبرالیسم را باید همچون کمونیسم در موزه‌ها جستجو کرد.

آثار پوسیده لیبرالیسم را باید در موزه‌ها جستجو کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ودود سیدشنوا پیش از ظهر امروز در همایش فرهنگیان و فرزندان شهدا و ایثارگران در سالن فدک اردبیل اظهار داشت: تمام پیش‌بینی‌های امام راحل در فروپاشی نظام‌های دیکتاتور دنیا به حقیقت پیوسته و این بار نیز شاهد فروپاشی نظام دیکتاتور لیبرال غربی هستیم که با سردمداری امریکا در حال نابود شدن است.
وی تمام تحولات جهان را متاثر از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن توصیف کرد و افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون بهترین جوانان ایران اسلامی، دنیا از حالت دو قطبی به حالت فراگیر در حال تبدیل شدن است به طوری که با فروپاشی شوروی و شکسته شدن ابهت امریکا، جهان‌خواران دریافته‌اند که در برابر اراده ملت‌ها توان ایستادگی را ندارند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه و مردم غزه در جنگ 22 روزه بر رژیم صهیونیستی غلبه کرده و این رژیم منحوس را وادار به عقب نشینی کردند.
وی با بیان اینکه با شکل‌گیری موج بیداری امت اسلامی تمام معادلات دنیا به هم ریخته است، افزود: قرن پیش رو قرن غلبه مسلمانان بر مستکبران است و به نظر می‌رسد بیداری امت‌های اسلامی نمود و نشانه‌ای از این غالب شدن است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نسل امروز را نسل پاسدار حریم و حرمت شهدا و ایثارگران توصیف کرد و گفت: اگر به تاریخ این کشور نگاه کنیم کشورمان در سال‌های گذشته به عنوان تنها کشور شیعی و مسلمان مورد هجمه بیگانگان بود به طوری که در نیم قرن اخیر و پیش از پیروزی انقلاب سردمداران این سرزمین بزرگ‌ترین خیانت را به این ملت مرتکب شدند و با هم دستی امریکا و رژیم صهیونیستی سعی کردند، خوش خدمتی کنند.
سیدشنوا به آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ملت ایران در سال 59 اشاره کرد و افزود: در 3 هزار و 400 سال تاریخ مکتوب دنیا بیش از 145 هزار جنگ به وقوع پیوسته که در تمام این نبردها بسیاری از انسان‌ها مورد ظلم و تعدی قرار گرفتند در حالی که برخلاف این رویه ملت ایران در جنگ هشت ساله هرگز مغلوب دشمن با وجود تمام کاستی‌ها و نارسایی‌ها نشد.
وی گفت: در جنگ جهانی اول 4 میلیون و در جنگ جهانی دوم 50 میلیون انسان بی‌گناه کشته شدند تا سردمداران نظام دیکتاتوری غرب به اهداف پلید خود برسند در حالی که امروز شاهد آن هستیم آزادی و استقرار ملت‌ها تمام این ابهت و فر را شکسته است.
این مسئول به جنگ نابرابر رژیم بعث علیه ملت ایران با همراهی 23 کشور قدر دنیا اشاره کرد و افزود: رژیم بعث عراق در این جنگ نابرابر با برخورداری از 12 لشکر زرهی، 15 تیپ مستقل، 900 قبضه توپ هوایی، 300 فروند هواپیما 90 فروند بالگرد، 400 قبضه توپ جنگی و 3 هزار و 500 دستگاه تانک نفربر در برابر ایرانی قرار گرفت که حتی به اندازه یک لشکر نیرو و تجهیزات نداشت اما در پایان جنگ تنها با ایمان، اراده و خودباوری ملت مجبور به عقب‌نشینی شد.
وی بیان داشت: ملت ما با توکل به خداوند و با نیروی وحدت آفرین کاری فوق‌العاده انجام داد که تا امروز دشمن در حیرت و تعجب پیروزی‌هاست.
این مسئول گفت: امام راحل چند بار در طی رهبری امت کلمه باید را به کار برده است که تمام آنها نظیر شکستن حصر آبادان به نتیجه رسیده و تنها باید باقیمانده نیز که از بین رفتن رژیم صهیونیستی است در حال محقق شدن است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: برای نخستین بار در دو قرن اخیر در جنگ هشت ساله به عنوان جنگ مستضعفان با مستکبران وجبی از خاک کشورمان را به بیگانگان ندادیم و با جانفشانی بهترین فرزندان این سرزمین توانستیم عزت و افتخار کسب کنیم.
وی در پایان اظهار داشت: امروز وظیفه وارثان و فرزندان شهداست که در سنگر تعلیم و تربیت فرهنگ ایثار و شهادت را به گونه‌ای ترویج و نهادینه کنند تا این فرهنگ بزرگترین میراث برای نسل آینده باقی بماند.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول