اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها صورت گرفت؛

فعال شدن آسیاب‌های تهیه آرد در سربیشه

خبرگزاری فارس: فرماندار سربیشه گفت: پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و ثبات قیمت آرد آسیاب‌های تهیه آرد در شهرها و روستاهای شهرستان سربیشه فعال شده است.

فعال شدن آسیاب‌های تهیه آرد در سربیشه
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید علیرضا حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد فرعی هدفمند سازی یارانه‌ها و تنظیم بازار شهرستان سربیشه اظهار داشت: با توجه جلسه اخیر ستاد هدفمندکردن یارانه‌ها و تنظیم بازار استان و گزارش‌های ارائه شده توسط مسئولان کمیته‌ها اجرای طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها در راستای بهینه‌سازی مصرف سوخت و بهینه‌سازی منابع تولید بسیار خوب بوده است.
وی افزود: باید با اجرای بسته‌های سیاستی حمایتی دستگاه‌های مختلف هزینه تولید کاهش یابد تا قیمت تمام شده برای مصرف‌کننده و تولیدکننده مقرون به صرفه باشد و از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در بازار جلوگیری شود.
فرماندار سربیشه نظارت بر قیمت کالاها و عرصه مناسب و به موقع کالاها در بازار را یکی دیگر از راه‌های پیشگیری از افزایش قیمت‌ها دانست.
حسینی گفت: فروش فوق‌العاده کالاهای ضروری مردم و فعال شدن میادین عرضه تره و بار و یکشنبه‌بازار و پنج‌شنبه بازارهای رایج مرسوم نیز عرضه کالاها از تولید به مصرف است که در راستای کاهش قیمت‌ها تاثیر دارد.
رئیس اداره بازرگانی شهرستان سربیشه نیز گفت: در یک ماهه گذشته 645 مورد بازرسی نظارت بر بازار صورت گرفته و گشت‌های مشترک و نظارت بر بازار نیز بسیار فعال است.
علی براتی در مورد عرصه کالا برای تنظیم قیمت‌ها گفت: در مدت یک ماه قبل بیش از سه تن شکر و یک تن قند، چهار تن گوشت قرمز و دو تن گوشت مرغ با قیمت‌های بسیار مناسب به بازار شهرستان تزریق شده که اثر بسیار مناسبی بر کاهش قیمت‌ها داشته است.
وی یادآور شد: فروش فوق‌العاده پوشاک، لوازم‌التحریر و کیف و کفش در آستانه بازگشایی مدارس با کمک اصناف شهرستان انجام می‌شود.
رئیس اداره بازرگانی شهرستان سربیشه  ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود 25 تا30 درصد بعضی از اقلام از جمله لوازم‌التحریر ارزان‌تر از قیمت رایج بازار عرضه شود.
خرید مستقیم گندم از کشاورزان توسط مصرف‌کنندگان، فعال‌تر شدن آسیاب‌های شهری و روستایی برای تهیه آرد و تعطیل شدن بعضی از نانوایی‌های سنگکی شهرستان از مواردی بود که توسط دبیر کمیسیون تعزیرات آرد و نان شهرستان سربیشه مطرح شد.
بدهی حداقل 350 میلیون تومان مشترکان مصرف برق به اداره برق شهرستان و کاهش مصرف برق بخش خصوصی نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
معطل بودن میلیون‌ها تومان سرمایه‌گذاری انجام شده برای جایگاه‌های محوری سوخت‌رسانی به روستاها و عدم تامین سوخت این جایگاه‌ها توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان با وجود عدم دریافت سهمیه سوخت روستاییان تا این تاریخ از جمله مشکلاتی بود که در این جلسه مطرح شد.
در پایان مطالب مهم مطرح شده جمع‌بندی و برای پیگیری به مسئولان مربوطه ارجاع شد. 
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول