اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تعاون روستایی خبر داد:

توزیع آرد روستایی به نرخ دولتی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع آرد روستایی به قیمت دولتی در سراسر این استان خبر داد.

توزیع آرد روستایی به نرخ دولتی در کهگیلویه و بویراحمد
جهان رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: بعد از هدفمندی یارانه‌ها، عده‌ای سودجو و منفعت‌طلب از فرصت پیش آمده استفاده کرده و در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد به ‌ویژه مناطق روستایی، آرد را به قیمت بیش از 20 هزار تومان به فروش می‌رساندند.
رئیس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به اینکه نان اغلب روستانشینان با تهیه آرد و پخت نان محلی تامین می‌شود، افزایش غیرقانونی قیمت آرد توسط این سودجویان موجب ایجاد مشکلات فراوان و فشارهای مالی به اقشار زحمتکش جامعه شده است.
وی بیان داشت: از آنجا که مردم مجبور هستند آرد را با هر قیمتی بخرند، سازمان تعاون روستایی برای جلوگیری از این دلال‌بازی و منفعت‌طلبی اقدام به توزیع و فروش آرد به قیمت دولتی کرده است. 
رستمی ادامه داد: سازمان تعاون روستایی همواره به ‌دنبال سیاست تنظیم عرضه و تقاضا با توزیع سراسری برخی اقلام خوراکی مورد نیاز به قیمت دولتی سعی در حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده در این استان داشته است.
رئیس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شبکه تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارد تا توزیع آرد روستایی را در سراسر این استان به نرخ مصوب کمیسیون آرد و نان شروع کند.
وی تاکید کرد: روستاها مولد کار، اشتغال و تامین مایحتاج افراد جامعه هستند که بر این اساس لازم است دولت هرگونه حمایتی را از این قشر به ‌عمل آورد.
رستمی ابراز داشت: به همین منظور و برای جلوگیری از ورود آسیب به روستانشینان، سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در راستای رسالتی که به عهده دارد، آرد را به شکل تک نرخی در اختیار روستائیان قرار می‌دهد.
انتهای پیام/ک20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول