اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز دور جدید سفرهای تابستانی؛

کاشان میزبان 60 هزار گردشگر شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از ورود بیش از 60 هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی همزمان با آغاز دور جدید سفرهای تابستانی به این شهرستان خبر داد.

کاشان  میزبان 60 هزار گردشگر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی نادعلی این تعداد را مربوط به سه روز آغازین دور جدید سفرهای تابستانی همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر دانست و گفت: مساعد بودن آب و هوا، موقعیت جغرافیایی، قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی و جاذبه‌های طبیعی و توریستی این شهرستان از دلایل این میزان استقبال است.
وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در مسیر میهمانان و گردشگران به عنوان نخستین کمپ گردشگری در طول سال به ویِژه ایام عید نوروز و تابستان در خدمت گردشگران است.
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از این شهرستان به عنوان مهد تاریخ و تمدن و فرهنگ نام برد و خاطرنشان کرد: وجود آثار و بناهای متعدد تاریخی که پیشینه تمدن و معماری این دیار را در خود جای داده و تا امروز حفظ کرده است گواه بر این ادعاست و سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به سوی خود جذب می‌کند. 
نادعلی یادآور شد: سه بنای تاریخی خانه عباسیان به عنوان شاهکار معماری دوران صفویه در ایران، خانه طباطبایی با نام عروس خانه های ایران و حمام میر سلطان احمد تحت پوشش و نظارت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان سالانه میزبان 230 هزار میهمان و گردشگر داخلی و خارجی است.
 وی اظهار داشت: بر اساس بخشنامه‌های کشوری بازنشستگان دارای کارت منزلت، خانواده‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران به صورت رایگان و تورهای دانشجویی و دانش‌آموزی به صورت نیم‌بها از این بناهای تاریخی بازدید می‌کنند.
انتهای پیام/ل30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول