اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد:

پل گاودانه باکیفیت و مقاوم ساخته شده است

خبرگزاری فارس: معاون راهداری راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که ساخت پل گاودانه از دغدغه‌های اصلی مسئولان این استان به‌خصوص راه و ترابری بوده است، گفت: پل گاودانه باکیفیت و مقاوم ساخته شده است.

پل گاودانه باکیفیت و مقاوم ساخته شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احمد جمشیدی در جمع اصحاب رسانه با بیان این‌که ساخت پل گاودانه یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان این استان به‌خصوص در بخش راه و ترابری بوده، اظهار داشت: گاودانه نیز به مانند سایر روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد در طول عمر این دولت مشمول عدالت‌محوری در بحث راه روستایی خواهد شد.
این مسئول عالی راه‌سازی و راهداری در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: عملیات اجرایی این پل از لحاظ کیفیت یکی از بهترین کارهای عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.
جمشیدی با بیان این‌که عملیات اجرایی این پل از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، عنوان داشت: با توجه به مشکلات عدیده و نبود امکانات حفاری مجبور به استفاده از مقنی برای ایجاد حفره‌های لازم در پایه‌ها و زیربنای این پل شدیم.
وی با اشاره به این‌که مجریان در طول عملیات اجرایی این پل مجبور به چهار مرتبه تغییر مسیر رودخانه مارون در منطقه شدند، افزود: شمع‌های حفاری شده به عمق 8 تا 10 متر که کار بسیار دشواری است و بعد از آن اجرا و نصب ستون‌های بتنی با ارتفاع بالای هشت متر از جمله کارهای سخت و طاقت‌فرسایی بود که در جریان احداث این پل صورت گرفت.
معاون راهداری اداره‌کل راه و ترابری استان کهگیلویه و بویراحمد، سیلابی بودن رودخانه و دبی بالای آن را یکی دیگر از مشکلات بزرگ در ساخت این پل عنوان کرد و گفت: به دلیل ساخت و تهیه عرشه‌های این پل و انتقال آن‌ها از شمال کشور، پس از طی مراحل مختلف کنترل کیفی از آن استفاده ‌کردیم.
جمشیدی با تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور که اعتبار این پروژه را تامین کرده است، بیان داشت: اعتبار ساخت این پل باکیفیت افزون بر سه میلیارد و 600 میلیون ریال بوده که از این مبلغ، سه میلیارد ریال آن توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مابقی از محل اعتبارات استانی تامین شده است.
وی از افتتاح این پل در آینده نزدیک و با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: در آیین افتتاح این پل، رسانه‌ها به طور ویژه حضور خواهند داشت، چرا که رسانه‌ها در ساخت این پل و ایجاد آسایش مردم این روستا نقش زیادی برعهده داشتند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول