اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل جدید امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

محور فعالیت در حوزه خانواده‌ پژوهش‌محوری است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل جدید امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: محور تمام فعالیت‌ها در حوزه امور بانوان و خانواده پژوهش‌محور و با توجه به انجام کار کارشناسی است.

محور فعالیت در حوزه خانواده‌ پژوهش‌محوری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پری صیادی ‌در حاشیه نشستی در رابطه با برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانواده با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بر این اساس از تمام کسانی که به هر نحوی امکان ارائه طریق و همفکری و همراهی را دارند انتظار می‌رود با مشارکت خود در این رسالت خطیر یاری‌گر مجموعه باشند.
وی در این راستا افزود: معتقدیم مسائل حوزه بانوان و خانواده امری فرابخشی است و همه باید در فرایند آن نقش‌آفرین باشند.
به گفته مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان، قطعا با تکیه بر خرد جمعی و همکاری و مشارکت صاحب‌نظران امکان موفقیت در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها میسر خواهد بود.
صیادی در ادامه‌ ضمن قدردانی از حسن توجه و اعتماد استاندار و معاون سیاسی امنیتی، تاکید کرد: همه توان خود و مجموعه را به کار خواهد گرفت تا دوره جدید فعالیت‌های اداره کل بانوان و خانواده استانداری مبتنی بر رویکرد تحول‌گرا بر پایه کار کارشناسی و پِژوهشی دنبال شود.
این مسئول اظهار امیدواری کرد: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، بتواند منشا ‌خدمات موثری برای این حوزه خطیر که نقش بسیار مهمی در فرآیند توسعه استان دارد، باشد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول