اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

مربی سابق شهرداری یاسوج منشوری است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که مربی پیشین شهرداری یاسوج نمی‌تواند روی نیمکت این تیم بنشیند، گفت: مربی سابق شهرداری یاسوج که از سوی عده‌ای دعوت به همکاری شده، منشوری است.

مربی سابق شهرداری یاسوج منشوری است
حمید صادقی پس از جلسه مسئولان عالی شهرستان بویراحمد و تنی چند از اعضای شورای این شهر و همچنین اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد که برای رفع بن‌بست کنونی در این تیم برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: من به عنوان عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ آزادگان و سرپرست قانونی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با شما گفت‌وگو می‌کنم.
سرپرست فصل گذشته و همچنین فصل جاری تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که زمان نقل و انتقالات بازیکنان لیگ دسته یکم فوتبال کشور پایان روز شنبه همین هفته بوده، ابراز داشت: با این وجود جای سئوال است که این آقایان برای چه جلسه گرفته‌اند، چرا که برگزاری چنین جلساتی دردی از فوتبال این استان را دوا نمی‌کند.
صادقی از چمنیان به عنوان مربی قانونی تیم فوتبال شهرداری یاسوج نام برد و افزود: این تیم اکنون بیش از 50 روز است که زیر نظر این مربی خراسانی تمریم می‌کند و قرارداد او با تیم فوتبال شهرداری یاسوج کاملا قانونی است.
صادقی دعوت از مربی سابق این تیم برای انجام همکاری توسط عده‌ای که خود را مالک این تیم می‌دانند را غیر قانونی دانست و عنوان داشت: باز هم تکرار می‌کنم که عباس چمنییان سرمربی قانونی تیم فوتبال شهرداری یاسوج بوده و مربی سابق به چند دلیل از جمله منشوری بودن نمی‌تواند روی نیمکت رهبری شهرداری یاسوج بنشیند.
وی در همین زمینه اضافه کرد: ما از مسئولان مربوطه استعلام گرفته‌ایم و مدارک آن نیز موجود است که مربی سابق این تیم منشوری بوده و نمی‌تواند به هر طریق ممکن روی نیمکت این تیم بنشیند.
صادقی گفت: همه کسانی که با ما در این تیم کار می‌کنند فعالیت آن‌ها قانونی بوده و به فرض اینکه بخواهیم کناره‌گیری کنیم باید هیئت مدیره مجمع تشکیل داده و اعضای هیئت رئیسه مشخص و در انتها توسط آن‌ها مدیرعامل تیم انتخاب شود.
وی با بیان این‌که هم‌اکنون فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی، رحمت‌الله تیموری را به عنوان مدیرعامل و من را نیز به عنوان سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج می‌شناسد، عنوان داشت: با صحبتی که با برخی اعضای فدراسیون فوتبال داشتم، با توجه به قراردادی که آقای چمنیان با این تیم امضاء کرده حتی اگر در هیئت فوتبال این استان هم ثبت نشده باشد قانونی بوده و در صورت برخورد با وی باید همه حق و حقوقش پرداخته شود.
صادقی افزود: ما همچنان به عنوان کادر مدیریتی قانونی این تیم به کار خود ادامه می‌دهیم و اگر هم فشارها زیاد شود به فدراسیون نامه خواهیم داد و حق خود را تا لحظه آخر پی‌گیری می‌کنیم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول