اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری مازندران پیشنهاد داد:

موفقیت شهرداری و نیروی انسانی پروژه تحقیقاتی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری مازندران با ارائه پیشنهاد تحقیقاتی گفت: یک رابطه معنادار بین موفقیت شهرداری و نیروی انسانی آن به عنوان یک فرهنگ را به عنوان یک کار تحقیقاتی به این دفتر ارائه دهید.

موفقیت شهرداری و نیروی انسانی پروژه تحقیقاتی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، سید یونس حسینی بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخرود و فرزندان نخبه آنها به نقش نیروی انسانی در هر سازمان و نهادی اشاره کرد.
وی گفت: امروزه در دنیا نیروی انسانی نقشی اساسی در هر سازمان و نهادی دارد و به عنوان یک سرمایه بدون جایگزین محسوب می‌شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای مازندران امر آموزش را مهم‌ترین اصل برای داشتن نیروی انسانی خوب و ارتقای بخشی به موقعیت آن سازمان و نهاد ارزیابی کرد.
وی تصریح کرد: عامل دیگری که در بهره گیری بیشتر از نیروی انسانی موثر است ایجاد انگیزه است که از فاکتورهای حائز اهمیت در موفقیت‌های نیروی انسانی است
حسینی ادامه داد: آنچه امروز باید با صراحت اعلام کرد این است که در گذشته برخلاف خدمات شایان توجه نیروی انسانی شهرداری، کم‌توجهی و کم‌لطفی به این افراد مشهود بوده است ولی در برنامه و سیاست‌های سال‌های اخیر در مقوله شهری به ویژه پس از روی کارآمدن شوراها ایجاد انگیزه در میان نیروهای انسانی شهرداری در دستور کار بوده و شهرداران در کنار شوراها توجه ویژه‌ای به نیروی انسانی داشته‌اند.
این مسئول با بیان محدودیت‌های قانونی تشویقات به مانند حقوق از مصوبات خوب شوراهای اسلامی برای ایجاد انگیزه خبر داد و افزود: تجلیل از خانواده‌های پرسنل و برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته شده برای آنها از جمله این مصوبات است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای مازندران با ارائه پیشنهاد تحقیقاتی تصریح کرد: یک رابطه معنادار بین موفقیت شهرداری و نیروی انسانی آن به عنوان یک فرهنگ را به عنوان یک کار تحقیقاتی به این دفتر ارائه دهید.
حسینی در پایان از نیروهای شهرداری خواست خود را عضو یک خانواده بزرگ احساس کنند که از هر اتفاق مثبت در آن بهره مند میشوند.
انتهای پیام/ص30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول