اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر دشتستان خبر داد:

غرق شدن جوان ‌نیریزی در رودخانه دریاقلی دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان از مرگ جوان بر اثر غرق شدن در رودخانه دریاقلی در دشتستان خبر داد.

غرق شدن جوان ‌نیریزی در رودخانه دریاقلی دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی یوسفی‌نیا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک مسافر جوان اهل شهر نیریز استان فارس بدلیل بیاحتیاطی و عدم توجه به تابلوهای هشدار دهنده "شنا ممنوع" در رودخانه دریاقلی در شهرستان دشتستان غرق شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان افزود: جمعیت هلال‌احمر با همه توان و انرژی برای نجات این جوان وارد عمل شد که البته تنها موفق به یافتن جسد این جوان شدیم.
یوسفی‌نیا تصریح کرد: این جوان 32ساله به همراه خانواده‌اش مشغول شنا در رودخانه دریاقلی بود که به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا و همچنین به دلیل عدم توجه به هشدارها و علائم هشداری در آب این رودخانه غرق شد.
وی در تشریح عملیات امداد و نجات این حادثه یادآور شد: امدادگران پایگاه امداد جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر بلافاصله بعد از گزارش مردمی به محل حادثه اعزام شدند و به عملیات غواصی و امداد نجات پرداختند.
این مسئول اضافه کرد: امدادگران پایگاه هلال احمر دشتستان پس از دو ساعت جستجو جسد، این جوان را در حالی از آب رودخانه بیرون کشیدند که بر اثر خفگی جان خود را از دست داده بود.
یوسفینیا گفت: بلافاصله پس از پیدا شدن جسد، با هماهنگی با بیمارستان و با همکاری خانواده ایشان، این جوان به بیمارستان 17شهریور برازجان منتقل شد.
وی با تاکید بر لزوم توجه به علائم هشداردهنده عنوان داشت: این حوادث به علت بیاحتیاطی و نادیده گرفتن تابلوهای هشدار دهنده هلال احمر که در جاهای مختلف رودخانه و نیز گاردریل‌هایی که اداره راه و ترابری در مسیر رودخانه به منظور جلوگیری از ورود افراد به محوطه نصب کرده رخ میدهد.
یوسفی‌نیا بیان داشت: امیدوار هستیم هیچ زمانی شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم و از والدین و خانواده‌ها انتظار داریم احتیاط و دقت لازم را به خرج دهند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول