اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز در گرگان انجام شد؛

آغاز به‌کار جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور

خبرگزاری فارس: سومین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور ظهر امروز در گرگان گشایش یافت.

آغاز به‌کار جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه استان گلستان،‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مدیران فرهنگی وزارت بهداشت در تالار فخرالدین اسعد گرگانی همراه بود، معاون امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با استناد به آیات نورانی کلام وحی به سه نعمت خداوندی مرتبط با بخش سلامت اشاره کرد و گفت: نور، آب و هوا به ترتیب نعمی هستند که زندگی بشر مستلزم به وجود این نعمت‎ها است.
سیدرمضان محسن‌پور ظهر امروز در این مراسم با ارزشمند دانستن جایگاه عالم اظهار داشت: علم عالم در معیت تزکیه نفس بهره‌وری را به ارمغان می‌آورد.
وی هدف از برگزاری سومین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی را تجلیل از مقام کسانی دانست که در مسیر علم قرار گرفته‌اند.
سومین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور از دیروز با پذیرش مهمانان و حضور ایشان در زورخانه پوریای ولی آغاز و تا پانزدهم شهریور ماه ادامه خواهد یافت.
جشنواره امسال با شعار نشاط معنوی، امید و انتظار، سلامت فرهنگی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و با حضور 600 دانشجو برگزار شد.
آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره در شش بخش ادبی، هنری، پژوهشی، معارف اسلامی، فناوری اطلاعات و نشریات دانشجویی است که آثار رسیده از سراسر کشور از 7 هزار اثر فراتر رفته و در این بین دانشگاه‎های علوم پزشکی اصفهان، تبریز و گلستان بیشترین آثار ارسالی به جشنواره را به خود اختصاص داده‌اند.
همچنین در نخستین روز از جشنواره سه جلد کتاب با عناوین در گلستان هنر، در گلستان ادب و در گلستان اندیشه به مدعوین اهدا شد.
افتتاح و بازدید از نمایشگاهی مشتمل بر آثار منتخب دانشجویان، دستاوردهای فرهنگی دانشگاه‌ها و محصولات فرهنگی و حضور در گلزار شهدای گرگان از برنامه‌های جنبی این مراسم است.   
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول