اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از آغاز فصل پاییز؛

مسئولان اصفهانی با راهکار‌های مقابله آلودگی آشنا می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پیش از آغاز فصل پاییز مسئولان و مدیران اصفهانی با راهکار‌های پیشگیری و مقابله با آلودگی‌ها آشنا می‌شوند و در حال حاضر آموزش‌های مورد نیاز در این زمینه به آنها ارائه می‌شود.

مسئولان اصفهانی با راهکار‌های مقابله آلودگی آشنا می‌شوند
منصور شیشه فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت استمرار دوره‌ها و پودمان‌های آموزشی مقابله با آلودگی‌ها اظهار داشت: موثر بودن این دوره‌ها به عملیاتی شدن آنها بستگی دارد و بستر‌های اجرای مناسب این برنامه‌ها باید در سطح استان فراهم شود.
وی به آلودگی هوای اصفهان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته پدیده اینورژن در اصفهان اتفاق افتاد و بروز این پدیده سبب تعطیلی سه روزه اصفهان شد.
 مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره اینکه مسئولان استان برای جلوگیری از بروز این پدیده در سال جاری برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی راهکار‌های پیشگیری و مقابله با آلودگی‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های ارائه شده در این زمینه محسوب می‌شود.
وی به نتایج حاصل از برگزاری این دوره‌ها در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: فرهنگ‌سازی در سطح شهر و میان اقشار مختلف جامعه در راستای موضوعات مرتبط با آلودگی از مهم‌ترین نتایج اجرای برگزاری این دوره‌ها است و برنامه‌های آموزشی در کاهش مشکلات موجود در جامعه و در زمینه‌های مختلف نقش موثری دارند.
شیشه فروش با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی باید پیش از آغاز فصل پاییز صورت گیرد، تاکید کرد: دوره‌ها و پودمان‌های آموزشی راهکار‌های پیشگیری و مقابله با آلودگی‌ها برای مسئولان و مدیران اصفهانی در حال برگزاری است.
وی اضافه کرد: اتمام این دوره‌ها پیش از آغاز فصل پاییز به منظور جلوگیری از افزایش آلودگی‌ها و عدم بروز پدیده اینورژن در اصفهان از اهمیت زیادی برخوردار است و مسئولان با برنامه‌ریزی ویژه دوره‌های آموزشی را برای مسئولان و مدیران استان برگزار می‌کنند.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان به تدوین طرح جامع کاهش آلودگی هوا در اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: طرح جامع کاهش آلودگی هوا برای مقابله با این بحران و ساماندهی وضعیت آلودگی اصفهان تدوین شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول