اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان:

استانداری اصفهان از طرح جامع کاهش آلودگی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: استانداری اصفهان از طرح جامع کاهش آلودگی حمایت می‌کند.

استانداری اصفهان از طرح جامع کاهش آلودگی حمایت می‌کند
منصور شیشه فروش امروز در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: با توجه به این موضوع کاهش بحران‌های موجود و به ویژه مقابله با بحران آلودگی هوا در این استان اهمیت ویژه‌ای دارد و مسئولان و مردم باید برای حفظ اصفهان تلاش کنند.
وی به اهمیت اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوا در اصفهان اشاره کرد و افزود: این طرح در محور‌های مختلف به منظور مقابله و کنترل آلودگی هوا در اصفهان تدوین شده و این طرح راهکار‌های کاهش بحران آلودگی هوای اصفهان را ارائه می‌کند.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به همکاری اساتید دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور تشریح این طرح تصریح کرد: اساتید این دانشگاه‌ها طرح جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان را تشریح کرده‌ و همکاری‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌اند.
*‌ از رده خارج شدن خودرو‌های فرسوده آلودگی هوا را کاهش می‌دهد
وی به محور‌های مختلف طرح جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده از مهم‌ترین محور‌های این طرح محسوب می‌شود و مسئولان مربوطه باید با برنامه‌ریزی مناسب اقدامات لازم را نسبت به از رده خارج کردن این خودرو‌ها انجام بدهند.
شیشه فروش با اشاره به آلودگی‌های ناشی از خودرو‌های فرسوده تاکید کرد: خودرو‌های فرسوده موجود در جامعه آلودگی‌های سطح شهر را افزایش می‌دهند و از رده خارج شدن آنها و جایگزینی خودرو‌های جدید در کاهش آلودگی‌های موجود نقش موثری دارد.
وی به ضرورت توسعه جایگاه‌های سی ان جی به منظور کاهش آلودگی هوای اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: سوخت‌ سی ان جی آلودگی کم‌تری نسبت به سوخت‌های دیگر دارد و جایگاه‌های سی ان جی موجود در اصفهان باید توسعه پیدا کند.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: جایگزینی سوخت‌های سالم آلودگی‌های موجود در اصفهان را به میزان زیادی کاهش می‌دهد و مسئولان باید سوخت‌های سالم را جایگزین سوخت‌های نا‌سالم و دارای آلودگی‌های بالا کنند.
وی به ضرورت توسعه فضا‌های سبز در اصفهان اشاره کرد و گفت: ایجاد کمربند فضای سبز یکی دیگر از مهم‌ترین محور‌های طرح جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان محسوب می‌شود و مسئولان باید فضا‌های سبز موجود در اصفهان را افزایش بدهند.
*‌ استانداری اصفهان از طرح جامع کاهش آلودگی حمایت می‌کند
شیشه فروش با اشاره به حمایت‌های استانداری اصفهان از اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوا اظهار داشت: استانداری اصفهان با اختصاص اعتبار 50 میلیون تومانی از طرح جامع کاهش آلودگی هوا در اصفهان حمایت می‌کند و در راستای عملیاتی شدن این طرح اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
وی اضافه کرد: 50 میلیون تومان اعتبار برای آغاز اجرای این طرح در اصفهان کافی است و در صورت موثر بودن آن، این طرح در اصفهان ادامه می‌یابد.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان به نتایج این طرح در ساماندهی وضعیت آلودگی هوای اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: با اجرای مناسب این طرح وضعیت آلودگی هوای اصفهان ساماندهی می‌شود و اصفهانی‌ها هوای پاک را در سطح شهر استشمام می‌کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول