اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

طرح‌های مقابله با آلودگیها در اصفهان حمایت میشود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: استانداری اصفهان از طرح‌های پیشگیری و مقابله با آلودگیها در استان حمایت میکند و فراهم‌سازی بستر‌های حمایتی از این موضوع در جامعه ضروری است.

طرح‌های مقابله با آلودگیها در اصفهان حمایت میشود
منصور شیشه فروش ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به روند افزایشی تغییرات اقلیمی موجود در دنیا اظهار داشت: تغییرات اقلیمی موجود در دنیا، کشور‌های مختلف را با بحران‌های زیادی مواجه کرده است و در حال حاضر آلودگی هوا یکی از مهم‌ترین نتایج این بحران‌ها در اصفهان محسوب میشود.
وی به اهمیت حمایت از طرح‌های کاهش آلودگی هوا اشاره کرد و افزود: پیشگیری و مقابله با آلودگیها در اصفهان به حمایت از طرح‌های ارائه شده در این زمینه نیاز دارد و با تحقق این موضوع وضعیت آلودگی موجود در استان ساماندهی میشود.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور ارائه راهکار‌های مقابله با این بحران تصریح کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با موضوعات و راهکار‌های جلوگیری از افزایش آلودگیها آشنا شوند و برگزاری دوره‌های آموزشی برای این قشر از جامعه ضروری است.
وی با بیان اینکه ساماندهی بحران‌های موجود در سطح شهر مورد توجه مسئولان است، اضافه کرد: اجرای طرح‌های پیشگیری و مقابله با آلودگیها از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش این بحران در جامعه محسوب میشود و تجهیز مناطق استان به ایستگاه‌های پایش آلودگی، آلودگیهای موجود در اصفهان را به میزان زیادی کنترل میکند.
شیشه ‌فروش به حمایت‌های استانداری اصفهان از طرح‌های ارائه شده در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: استانداری اصفهان با فراهم‌ کردن بستر‌های حمایتی در راستای ساماندهی بحران آلودگی در اصفهان تلاش میکند و با برنامه‌ریزیهای مناسب در راستای کاهش این بحران گام بر‌میدارد.
وی تاکید کرد: مردم باید در این زمینه با مسئولان همکاری کنند و مشارکت‌های مردم به منظور پیشگیری و مقابله با آلودگیهای استان ضروری است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول