اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان:

کاهش سرطان‌ها با کنترل آلودگی هوا محقق میشود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: بیماری سرطان با آلودگی هوا افزایش مییابد و کنترل آلودگی هوا نقش موثری در کاهش بیماری سرطان دارد.

کاهش سرطان‌ها با کنترل آلودگی هوا محقق میشود
احمد رضا لاهیجان‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت جلوگیری از اثرات مقابله با آلودگی هوا اظهار داشت: آلودگی هوا در سلامتی و تندرستی انسان‌ها نقش ویژه‌ای دارد و بسیاری از مواد آلوده‌کننده میزان بیماریهای سرطان را افزایش میدهند.
وی به ضرورت انجام برخی از اقدامات به منظور کاهش آلودگی هوا در اصفهان اشاره کرد و افزود: مسئولان باید فضا‌های سبز موجود در جامعه را افزایش بدهند و توسعه و افزایش فضا‌های سبز از راهکار‌های مهم و اساسی به منظور کاهش آلودگیها محسوب میشود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به مهم‌ترین اثرات فضای سبز در شهر‌ها تصریح کرد: کار‌کرد‌های زیست محیطی از مهم‌ترین نتایج فضای سبز به شمار میرود و گسترش این فضا‌ها از اثرات نا‌گوار گسترش صنعت و کاربری نا‌درست تکنولوژی در جامعه جلوگیری میکند.
وی اضافه کرد: سطح زیبایی و کیفیت زیستی شهر‌ها با توسعه فضا‌های سبز به میزان زیادی افزایش مییابد و توسعه و گسترش این فضا‌ها از مهم‌ترین نیاز‌های موجود در سطح شهر‌ها است.
لاهیجان‌زاده به اجتناب‌ناپذیر بودن نتایج گسترش فضا‌های سبز در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: تعدیل دما، افزایش رطوبت نسبی، تلطیف هوا و جذب گرد و غبار از نتایج توجه به این موضوع محسوب میشود و پایداری شهر‌ها به توسعه و گسترش فضا‌های سبز بستگی دارد.
وی با اشاره به ضرورت مقابله با آلودگی هوا در جامعه تاکید کرد: در حال حاضر مقابله با این بحران و ساماندهی وضعیت آلودگی هوای اصفهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این نوع از آلودگی با کاشت درختان و ایجاد فضا‌های سبز به میزان زیادی کاهش مییابد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان ادامه داد: کاهش سرطان‌ها با کنترل آلودگی هوا محقق میشود و در حال حاضر دوره‌های آموزشی در این زمینه در اصفهان در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول