اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

اکرامی‌فر در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

تغییرات جدید در نحوه داوری کتاب دفاع مقدس و پایان داوریها تا پایان شهریور

خبرگزاری فارس: دبیر علمی کتاب سال دفاع مقدس با اشاره تغییرات صورت گرفته در روند داوریهای امسال گفت: اواخر شهریور زمان داوری کتاب سال دفاع مقدس به پایان می‌رسد.

تغییرات جدید در نحوه داوری کتاب دفاع مقدس و پایان داوریها تا پایان شهریور
محمود اکرامی‌فر دبیر علمی پانزدهمین جشنواره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره این جشنواره توضیحاتی داد و بیان داشت: چند روز پیش با حضور سرگروه‌های 14 رشته مورد داوری، داوری کتاب سال دفاع مقدس برگزار شد، در آن جلسه اهداف جشنواره برای دوستان توسط سرهنگ رسولی معاونت ادبیات بنیاد تبیین شد، ما هم شیوه‌ها، روش‌ها و مسائل داوری را به سرداور بیان کردیم و خواهش کردیم فرآیند داوری را با توجه به زمان و شرایط رعایت کنند.

دبیر علمی پانزدهمین جشنواره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس اظهار داشت: البته یک بازنگری کلی هم به فرم‌های داوری داشتیم و نهایتا فرم‌ها را به سرداوران دادیم تا با گروه خود بار دیگر، فرم‌های سال‌های قبل را بازبینی کنند تا شاید با توجه به شرایط و گروه‌بندی‌های جدید تغییراتی در آنها ایجاد شود و انشاءالله از هم اکنون و پس از عید سعید فطر به شکل رسمی داوری کتاب سال دفاع مقدس آغاز خواهد شد و تا آخر شهریور داوری‌ها به پایان می‌رسد.

اکرامی‌فر درباره اختتامیه عنوان کرد: اختتامیه در نیمه اول آبان برپا خواهد شد، اما تا آخر شهریور داوری‌ها به پایان می‌رسد؛ اکنون در حدود یک ماه زمان داریم تا مجموعه مقاله‌ای را تدارک ببینیم و روی کتاب‌ها کار کنیم تا در جشنواره نتایج را اعلام کنیم.
محمود اکرامی‌فر با صدور حکمی از سوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان دبیر علمی پانزدهمین جشنواره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس منصوب شد.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول