اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حیدری‌پور:

هیچ خطری پایه‌های سی و سه پل را تهدید نمی‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ خطری سی و سه پل را تهدید نمی‌کند، گفت: در حال حاضر کارشناسانی از دانشگاه علم و صنعت مشغول بررسی خطرات احتمالی عبور مترو از این سمت هستند.

هیچ خطری پایه‌های سی و سه پل را تهدید نمی‌کند
اسفندیار حیدری پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با اخبار منتشره در رسانه‌ها در مورد ترک برداشتن بدنه جنوب غربی سی و سه پل و نشست پایه‌های آن به دلیل حفاری‌های مترو تصریح کرد: در حال حاضر هیچ خطری پایه‌های سی و سه پل را تهدیدی نمی‌کند.
وی تاکید کرد: با توجه به نگرانی‌های پیش از این در مورد عبور مترو از این سمت پل و با توجه به حضور کارشناسان سازمان و پیمانکاران به صراحت می‌توان گفت که در حال حاضر هیچ خطری سی و سه پل را تهدید نمی‌کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه تا پیش از راه‌اندازی مترو هیچ‌گونه خطری سی و سه پل را تهدید نمی‌کند، تصریح کرد: کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، هر روز بر نحوه عملکرد پیمانکاران و نحوه مرمت پل نظارت دارند.

* خطرات احتمالی مترو از زیر سی و سه پل در حال بررسی است
وی تاکید کرد: با توجه به حضور کارشناسان و احداث کارگاه مرمت و حضور روزانه کارشناسان و مرمت‌گران در محل پل تاریخی سی و سه پل چنانچه خطری پل را تهدید کند، پیش از همه میراث فرهنگی متوجه آن می‌شوند.
حیدری‌پور در ادامه با اعلام این خبر که با اشاره به اینکه مرمت سی و سه پل جزء پروژه‌های مرمتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان است که در سال 90 آغاز شده است، افزود: حدود سه ماه پیش مرمت فاز نخست بلندترین پل رودخانه زاینده رود که به طول 300 متر بوده از سمت محور جنوبی و از سمت جنوب غرب و جنوب شرق آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه بر اساس توافقات به عمل آمده میان اداره کل میراث فرهنگی و مترو در حال حاضر کارشناسانی از دانشگاه علم و صنعت مشغول بررسی خطرات احتمالی عبور مترو از این سمت هستند، تصریح کرد: هر دو مجموعه منتظر این نظر کارشناسی هستند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول