اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت‌بدنی استان قزوین خبر داد:

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی کشور در تاکستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت‌بدنی استان قزوین از آغاز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی دانشجویان کشور در تاکستان خبر داد.

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی کشور در تاکستان
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت‌بدنی استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور با حضور تیم‌های برگزیده 17 منطقه به میزبانی دانشگاه آزاد تاکستان آغاز شد.
وی ادامه داد: این رقابت‌ها در هشت وزن از روز گذشته به مدت دو روز در دانشگاه آزاد واحد تاکستان آغاز شد و وزن‌کشی این رقابت‌ها با حضور ورزشکاران تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها عصر جمعه انجام شد.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان قزوین اضافه کرد: این دوره از رقابت‌ها نسبت به دوره‌های گذشته از سطح فنی بالاتری برخوردار است و پنج کشتی گیر از منطقه 12 در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهند داشت.
وی در ادامه با اشاره به تازه‌ترین رده بندی ITTF و صعود پینگ‌پنگ‌ بازان قزوینی در رنکینگ جهانی توضیح داد: بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی جهانی ورزشکاران تنیس روی میز دنیا که توسط فدراسیون جهانی این رشته اعلام شده است، حمیدرضا طاهرخانی و مهدی نجفی دو تنیسور شایسته قزوینی تیم‌های ملی کشورمان جایگاه خود را بهبود بخشیدند.
محمودی خاطرنشان کرد: در جدیدترین فهرست اعلام شده حمیدرضا طاهرخانی با 10 پله صعود جایگاه 870 را در اختیار گرفت و مهدی نجفی نیز با 19 پله ارتقا جایگاه یکهزار و 401 را تصاحب کرد که در این رده‌بندی یکهزار و 583 ورزشکار حضور دارند.
وی در ادامه با اشاره به قهرمانی تیم قزوین الف در رقابت‌های گلبال اظهار کرد: تیم قزوین الف با کسب 9 امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات گلبال جام رمضان قزوین شد که این مسابقات به صورت دوره‌ای با حضور چهار تیم در سالن ورزشی کوثر تاکستان برگزار شد.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان قزوین عنوان کرد: پس از تیم گلبال قزوین الف که به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرد، تیم قزوین ب نیز با کسب شش امتیاز مکان دوم مسابقات گلبال جام رمضان استان را به خود اختصاص داد و تیم گلبال تاکستان الف با سه امتیاز و تاکستان ب بدون امتیاز نیز به ترتیب در مکان سوم و چهارم این مسابقات قرار گرفتند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول