اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ماه در قم صورت میگیرد؛

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی کودک در قم

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان، بهمن ماه سال جاری در قم خبر داد.

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی کودک در قم
سید رسول موسوی‌نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های کتاب به عنوان یکی از اقدامات اجرایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار داشت: نمایشگاه‌های کتاب در طول ایام سال از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
وی از برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در قم خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌هایی در راستای برپایی این نمایشگاه صورت گرفته و امیدواریم با برپایی این نمایشگاه تحول قابل ملاحظه‌ای در انتشار کتاب‌های تخصصی کودک و نوجوان به ویژه کتاب‌هایی با مضمون دینی و اسلامی صورت گیرد.
معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان داشت: پیش‌بینی شده نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان بهمن سال جاری برگزار شود و مخاطبان براساس نیاز و علاقه به بازدید و خرید از این نمایشگاه بپردازند.
وی با اشاره به اهمیت نمایشگاه کودک و نوجوان گفت: نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان کمک فراوانی به کودکان و نوجوانان در راستای انتخاب کتاب‌های مورد علاقه کرده و انگیزه آنها را برای بازدید از نمایشگاه افزایش خواهد داد.
موسوی‌نژادیان خاطرنشان کرد: برنامه‌های جنبی نیز برای افزایش رضایت‌مندی مخاطبان تهیه شده که در جذب مخاطبان و علاقمندان کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان موثر خواهد بود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول