اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

الهیان در گفت‌وگو با فارس:

تجربه فتنه میگوید باید در بررسی صلاحیت‌های کاندیداها دقت بیشتری شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه بصیرت حاصل از فتنه88، تضمین میدهد که ملت ایران هیچ تساهل و تسامحی با شبهه‌افکنان انتخابات آتی نخواهد کرد، گفت: تجربه فتنه میگوید باید در بررسی صلاحیت‌های کاندیداها دقت بیشتری شود.

تجربه فتنه میگوید باید در بررسی صلاحیت‌های کاندیداها دقت بیشتری شود
زهره الهیان نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پاسداری از انتخابات و مقابله با اقدامات ضد امنیتی دشمن برای خدشه به انتخابات به عنوان پشتوانه امنیت کشور، گفت: انتخابات در ایران نماد مردم سالاری دینی و مانور اقتدار ملی است و دشمن برای خدشه دار کردن پشتوانه امنیت ملی کشور همواره بحث سلامت انتخابات را مطرح کرده است.

وی با اشاره به فتنه88 و دفاع تمام قد نظام سلطه از کسانی که در ایران بحث تقلب را مطرح میکردند، افزود: وقتی بحث کمیته صیانت از آرا با پیشنهاد دشمنان قسم خورده انقلاب مطرح شد مشخص بود که دشمن چه هدفی را برای بعد از انتخابات پایه‌گذاری کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با درخواست از شورای نگهبان برای دقت بیشتر در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس، گفت: تجریه فتنه88 میگوید که باید در بررسی صلاحیت افراد دقت بیشتری صورت بگیرد.

الهیان همچنین گفت: بصیرتی که به موجب فتنه88 در ملت ایران حاصل شد، این تضمین را میدهد که ملت ایران هیچ تساهل و تسامحی با شبهه‌افکنان انتخابات آتی نخواهد داشت و البته این حق مردم است که مسئولان مربوطه با شبهه افکنان برخورد قاطعی خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای حراست و پاسداری از نعمت انتخابات که مصداق بارز مردم‌سالاری دینی در کشور است، استفاده از تجربیات فتنه 88 ضروری است لذا منبرداران سیاسی باید بصیرت بخشی به مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در پایان گفت: هوشیاری منبر داران سیاسی میتواند مانع از تکرار فتنه88 در انتخابات آتی باشد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول