اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت:

کلنگ زنی ساختمان دانشکده مهندسی فردوس

خبرگزاری فارس: کلنگ احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی در زمینی به مساحت 5 هکتار و با اعتبار اولیه 2 میلیارد ریال به دست استاندار خراسان جنوبی به زمین زده شد.

کلنگ زنی ساختمان دانشکده مهندسی فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، رئیس دانشگاه بیرجند صبح امروز در این مراسم اظهار داشت: برای اینکه مصوبه دولت در سفر دوم روی زمین نمانده باشد ما قبل از واگذاری زمین به دانشکده فنی و مهندسی دانشجو جذب کرده‌ایم.
محمد رضا میری افزود: این دانشکده به لحاظ امکانات و تجهیزات از بسیاری از دانشکده‌های تازه تأسیس کشور جلوتر است.
رئیس دانشگاه بیرجند همچنین در مراسم افتتاح پژوهشکده قنات در فردوس نیز به نقش بی‌بدیل پژوهشکده در ارتقای سطح علمی اشاره کرد و اظهار داشت: علم وقتی مفید است که نافع و در راستای حل مشکل مردم باشد.
میری به جایگاه رفیع علم و دانش اشاره کرد و گفت: علم بدون تعهد بمب اتم می‌سازد و مردم را به نابودی می‌کشاند.
وی افزود: امروز دانایی محوری یک اصل است و مردم فردوس باید ثابت کنند که هم استحقاق دو پژوهشکده انار و قنات و هم توانمندی اداره این پژوهشکده ها را به بهترین نحو با بنیه علمی بالا دارند.
استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: توسعه آموزش عالی نقش موثری در توسعه همه جانبه کشور دارد و باید از تدابیر و اندیشه نخبگان نهایت استفاده را در امور مختلف داشته باشیم.
قهرمان رشید از راه‌اندازی پارک علم و فناوری و دانشکده دندانپزشکی و همچنین دانشکده حدیث و علوم قرآنی در استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی این مراکز شاهد توسعه همه‌جانبه و فراگیر در سطح استان باشیم.
استاندار خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت رهبری اسلامی همچون امام راحل که به عنوان ولی فقیه پیامبرگونه هدایت جامعه را بر عهده داشت امروز به قله‌های پیشرفت و موفقیت دست یافته است.
رشید افزود: روشن‌بینی، حضور هوشیارانه مردم و وحدت و انسجام در صحنه‌های مختلف سبب تداوم و پیشرفت انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/خ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول