اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آستارا خبر داد:

پیشرفت 50 درصدی پل آستارا

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آستارا از پیشرفت 50 درصدی عملیات احداث پل ولیعصر (عج) این شهر خبر داد.

پیشرفت 50 درصدی پل آستارا
فرهاد محسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به آغاز این پروژه در سال 89 برای روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور در خیابان‌های اصلی این شهر اظهار داشت: عملیات احداث این پل که در سال 89 کلنگ احداث آن به زمین زده شد هم‌اکنون با اجرای 20 ستون بتونی و مسلح به‌زودی با اجرای فونداسیون این پل عرشه آن آغاز میشود.
وی با اشاره به قرارداد یک ساله شهرداری آستارا با پیمانکار پروژه مبلغ این قرارداد را 470 میلیون تومان از درآمد شهرداری عنوان کرد و ابراز داشت: عملیات احداث این پل به حول قوه الهی بر طبق برنامه پیش رفته است و تا پایان سال جاری به اتمام میرسد.
رئیس شورای اسلامی شهر آستارا مشخصات این پل را 23 متر طول و 16 متر عرض اعلام کرد و گفت: در دو طرف این پل دو پیاده رو دومتری برای عبور عابران پیاده پیش‌بینی شده که در مجموع 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با توجه به افزایش روز افزون تردد خودروها و به دنبال آن ایجاد ترافیک این شهر تصریح کرد: احداث پل ولی عصر (عج) مسیر مناسبی برای برقراری ارتباط سریع و آسان بین دو خیابان اصلی شهر یعنی خیابان‌های فارابی و امام خمینی (ره) برقرار می‌شود که وجود این پل نقش مهمی را در کاهش ترافیک درون شهری آستارا به همراه دارد.
به گزارش فارس؛ این پل در انتهای خیابان ولیعصر (عج) آستارا روی رودخانه مرداب احداث میشود و این خیابان را با یک کوچه پهن و عریض به مرکز خیابان فارابی متصل میکند.
آستارا در 173 کیلومتری شمال غربی رشت یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شمال کشور و گیلان به‌شمار رفته و بیشتر خودروهای ورودی به شهر رشت برای وجود جاذبه‌های طبیعی و مجتمع‌های معروف تجاری به طرف آستارا حرکت میکنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول