اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش سرویس مدارس در کلانشهر اصفهان؛

قوانین جدید راهنمایی و رانندگی قابل اجرا نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تصویب قوانین جدید راهنمایی و رانندگی گفت: قوانین جدید راهنمایی و رانندگی در کلانشهرها برای سرویس مدارس، عملی و قابل اجرا نیست.

قوانین جدید راهنمایی و رانندگی قابل اجرا نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج رسولیها ظهر امروز در نشستی با مسئولان آموزش و پرورش، پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک عدم توزیع مناسب واحدهای آموزشی و نبود مدیریت صحیح در این زمینه را یکی از مشکلات ریشه‌ای و مهم شهر اصفهان بیان کرد و اظهار داشت: در صورت تحقق مدیریت واحد شهری و آغاز تصمیمات محلی در این زمینه مشکلات حمل و نقل دانش‌آموزان و توزیع مناسب واحدهای آموزشی رفع می‌شود.
وی تاکید کرد: در حال حاضر ۵۰ هزار دانش‌آموز در شهر اصفهان از سرویس‌های مدارس استفاده می‌کنند که باید با استفاده از امکانات موجود و با رویکرد توسعه و به کارگیری خودروهای جمعی از جمله اتوبوس و مینیبوس برای خدمات‌رسانی مطلوب و مناسب به مردم تلاش شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه به تصویب قوانین جدید راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: موضوع قوانین جدید راهنمایی و رانندگی در کلان‌شهرها برای سرویس مدارس، عملی و قابل اجرا نیست.
وی تصریح کرد: در صورت لزوم یک طرح دو فوریتی برای تأخیر در اجرای این قانون از شورای عالی استان‌ها به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.
حاج رسولیها با اشاره به دلایل قابل اجرا نبودن قوانین جدید راهنمایی و رانندگی اشاره و تاکید کرد: علت اجرایی نشدن قوانین جدید در کلان‌شهر اصفهان نبود زیرساخت‌های لازم و امکانات و خودروهای جمعی مورد نیاز، ساختار معابر و کوچه و بالا بودن قیمت سوخت است.
وی با بیان اینکه در صورت موافقت معاونت راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بر اساس روال سال قبل عمل می‌شود، تصریح کرد: در غیر این صورت باید طرح دو فوریتی توسط شورای عالی استان‌ها برای تأخیر در اجرای قوانین جدید راهنمایی و رانندگی در بخش سرویس‌های مدارس به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اجرای قوانین جدید در بخش سرویس‌های مدارس غیرقابل اجرا است، اظهار داشت: اجرای قوانین جدید راهنمایی مستلزم زمان، فرهنگ‌سازی و آموزش است
وی یادآور شد: در صورت اجرای این قوانین در اول مهرماه هم‌زمان با بازگشایی مدارس، اصفهان در این بخش با بحران جدی مواجه می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول