اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس خبر داد:

برپایی جشنواره نشریه امام رضا (ع) در استان فارس

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: دومین جشنواره سراسری نشریه الکترونیکی و کاغذی با نام امام رضا (ع) در دهه کرامت در استان فارس برگزار می‌شود.

برپایی جشنواره نشریه امام رضا (ع) در استان فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مجتبی حق پرست بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس فراخوان از سوی دبیرخانه این جشنواره تاکنون یک‌هزار و 500 نشریه از سراسر استان‌های کشور ارسال شده است.
 حق پرست تصریح کرد: در سال گذشته فارس میزبان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری نشریه دیواری امام رضا (ع) بود.
 وی اضافه کرد: در جشنواره سال گذشته امام رضا (ع) یک‌هزار و 700 اثر ماندگار از استان‌های کشور به این دبیرخانه ارسال که پس از داوری 52 اثر به عنوان نشریه برتر انتخاب شدند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: نشریه‌های برتر جشنواره امام رضا (ع) در مدت 9 ماه در قالب نمایشگاه در شهرستان‌های استان فارس به نمایش گذاشته شد.
حق پرست مهم‌ترین تفاوت جشنواره امسال نسبت به سال گذشته را الکترونیکی بودن نشریه ارسالی عنوان کرد و افزود: در سال گذشته جشنواره نشریه دیواری به صورت کاغذی برگزار شد، که با تلاش انجام شده امسال در قالب الکترونیکی انجام می‌شود.
وی ابراز داشت: استان‌های فارس، تهران و اصفهان به ترتیب با 140، 129 و 112 نشریه  بیشترین اثر ارسالی را به جشنواره نشریه الکترونیکی امام رضا (ع) به خود اختصاص داده‌اند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس تصریح کرد: هشت نشریه‌ برتر در 12 مهر ماه سال جاری به مناسبت دهه کرامت با حضور مقام‌های کشوری و استانی معرفی و تقدیر می‌شوند.
حق پرست از موفقیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در مسابقه‌های بین‌المللی خبر داد و اضافه کرد: در چند ماه گذشته دو نفر از اعضای کانون فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از شهرستان لارستان به‌نام‌های زینب کیانی‌نژاد و فاطمه پورعلی شش و شانزده ساله موفق به کسب دیپلم افتخار در مسابقه بین‌المللی بلغارستان شده‌اند.
وی ادامه داد: با تمهیدات صورت گرفته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از سال 83 تاکنون در مسابقه‌های طراحی و ساخت خلاق عروسک‌های نمایشی در بخش اخلاق حائز رتبه برتر کشوری شده است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر شاهد بهره‌برداری از 10 کانون پرورش فکری ثابت و سیار روستایی و شهری در سطح استان فارس می‌شویم.
حق پرست اضافه کرد: پانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در دی ماه سال جاری در ارومیه برگزاری می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول