اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان خبر داد:

اعزام کاروان ورزشی اوقاف همدان به جشنواره وقف

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از اعزام کاروان ورزشی اوقاف همدان به دومین جشنواره ورزشی وقف خبر داد.

اعزام کاروان ورزشی اوقاف همدان به جشنواره وقف
حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: کاروان ورزشی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در قالب 22 نفر و در چهار گروه ورزشی به دومین جشنواره ورزشی وقف جام ولایت اعزام میشوند.
به گفته وی، دومین جشنواره ورزشی وقف جام ولایت در هفت رشته والیبال، فوتسال، تیراندازی، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، شنا و دوومیدانی در استان اصفهان از تاریخ 14 تا 18 شهریور ماه جاری برگزار میشود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه جشنواره ورزشی وقف، برای دومین سال متوالی در شهریور ماه سال جاری برپا می‌شود، اذعان داشت: هدف از برپایی این جشنواره، ایجاد رقابت سالم و شور و نشاط در بین کارکنان، فرزندان، همسران و اصحاب وقف سازمان اوقاف و امور خیریه است.
وی با بیان اینکه کاروان ورزشی اداره‌کل اوقاف استان همدان متشکل از 22 نفر و در چهار گروه ورزشی شنا، فوتسال، تنیس روی میز و تیراندازی است، خاطرنشان کرد: این کاروان در قالب دو گروه خواهران و برادران به دومین جشنواره ورزشی وقف جام ولایت اعزام میشوند.
صالحی با بیان اینکه سرپرست کاروان ورزشی اعزامی از همدان "هادی میرزایی" است، گفت: اسماعیل زنگنه، حسین عبداللهی، مرتضی نظریافلاک، محمدرضا ملکی، حمیدرضا نوروزی نامیله، محمود تکلو، رضا حاجی زین‌العابدینی، مجید غفاری، محسن نهاوندی و پژمان جعفری افرادی هستند که در قالب تیم فوتبال به جشنواره ورزشی وقف در اصفهان اعزام می‌شوند.
وی، حسن عسگری، مهدی عبادی و حمید ترکمان را اعضای اعزامی از تیم تنیس روز میز برشمرد و بیان کرد: رسول بتویی، رحمت‌اله منتظری، امیر کامجونیا و مرتضی سموات نیز در قالب تیم تیراندازی از همدان به دومین جشنواره ورزشی وقف اعزام می‌شوند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به گروه خواهران نیز گفت: فاطمه حاتمی در قالب رشته تیراندازی و زهرا شیرزادی نیز در قالب رشته ورزشی شنا به دومین دور جشنواره ورزشی وقف اعزام می‌شوند.
وی در پایان با بیان اینکه جشنواره ورزشی وقف هر ساله به صورت کشوری در یکی از استان‌های ایران، برگزار می شود، ابراز داشت: در پایان این جشنواره، برگزیدگان رشته‌های مختلف ورزشی تجلیل می‌شوند که با این وصف امیدوار هستیم تیم اعزامی از همدان نیز بتواند از ابن باب برای استان همدان افتخارآفرین باشد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول