اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت؛

16 پروژه اوقاف خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از افتتاح و کلنگ زنی 16 پروژه اوقاف در هفته دولت در خراسان جنوبی خبر داد.

16 پروژه اوقاف خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد طاهر گرایلی در نشست خبری ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت‌گزار باشد پایدار است.
وی با اشاره به نامه مولى‌الموحدین به مالک اشتر گفت: در این حضرت علی خطاب به همه دولت‌مردان اسلامى درباره تکبر و غرور ریاست چنین هشدار مى‌دهد: اگر با مقام و قدرتى که دارى، دچار تکبر و یا خودبزرگ بینى شدى، به بزرگى حکومت پروردگار که برتر از توست بنگر که تو را از آن سرکشى نجات مى‌دهد و تندروى تو را فرو مى‌نشاند و عقل و اندیشه‌ات را به جایگاه اصلى باز مى‌گرداند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های دولت اسلامی، پیروی از قانون و التزام عملی به احکام اسلام است.
گرایلی ادامه داد: امام راحل و مقام معظم رهبری همیشه در سخنان خود خطاب به مسئولان دولتی به این امر تأکید کرده‌اند و فراتر رفتن از قانون را، غیرشرعی و ضد انسانی معرفی فرموده‌اند.
وی تصریح کرد: در هفته دولت 16 پرو‍ژه عمرانی در سطح استان در دستور کار قرار دارد که  شامل چهار پروژه در شهرستان بیرجند، دو پروژه در شهرستان خوسف، دو پرژه در شهرستان سربیشه، یک پروژه در شهرستان بشرویه، یک پروژه شهرستان فردوس، یک پروژه شهرستان درمیان، یک پروژه شهرستان قاین و دو پروژه در شهرستان سرایان را شامل میشود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: نگاه مسئولان و مردم نسبت به مجموعه اوقاف نگاه مثبت و قابل تقدیری است چرا که دستگاه اوقاف و امور خیریه متعلق به اهل بیت (ع) است و خدمت در این مجموعه دارای اجر و پاداش اخروی است.
گرایلی با اشاره به عمران بقاع متبرکه افزود: عمران و آبادانی بقاع متبرکه نیازمند حرکت عمومی و مجاهدانه است و همت مردم و مسئولان را میطلبد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول