اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان تهران خبرداد:

محرومیت متمردین از سقف قرارداد مصوب

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان تهران گفت: در صورت احراز تخلف باشگاه‏های تهرانی از سقف قرارداد مصوب، محرومیت در انتظار بازیکنان، مربیان و باشگاه خواهد بود.

محرومیت متمردین از سقف قرارداد مصوب
حبیب‏الله شیرازی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در صورت احراز تخلف باشگاه‏های تهرانی از سقف قرارداد مصوب، محرومیت در انتظار بازیکنان، مربیان و باشگاه خواهد بود که البته در لیگ سال جاری هنوز تخلفی در زمینه رعایت نکردن سقف قراردادهای بازیکنان و مربیان مشاهده نشده است.
وی تصریح کرد: اما در سال گذشته چند نمونه از این دست تخلفات برای هیئت فوتبال استان تهران محرز شد و فرد خاطی و باشگاه مربوطه مشمول اجرای قانون شدند.
شیرازی در تشریح روند حقوقی قراردادهای بازیکنان و مربیان فوتبال بیان کرد: بر اساس ضوابط حاکم بر روند حقوقی قراردادهای بازیکنان و مربیان فرم‌های مربوطه در پنج برگ توسط مدیرعامل باشگاه ضمن قید مبلغ، امضاء و به هیئت فوتبال تحویل داده می‌شود.
رئیس هیئت فوتبال استان تهران ادامه داد: هیئت فوتبال استان تهران نیز پس از بررسی قراردادهای محوله نسبت به تایید آنها اقدام کرد و هیچ یک از این قراردادها از سقف مبلغ تعیین شده فراتر نبود.
رئیس هیئت فوتبال استان تهران همچنین با اشاره به راه‏اندازی مدارس فوتبال تهران ـ برزیلیا در استان تهران اضافه کرد: این طرح در راستای تقویت فوتبال پایه‏ای استان تهران اجرا میشود.
وی افزود: طرح تهران ـ برزیلیا در شش مرکز شامل مجموعه‏های ورزشی آزادی، شهید شیرودی، جهان پهلوان تختی، اکباتان، برق و شمیران‏نو اجرا میشود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول