اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی فوتبال بانوان ایران:

تمام استعدادهای فوتبال البرز کشف نشده است

خبرگزاری فارس: عضو تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان گفت: متاسفانه هنوز استعدادهای فوتبال استان البرز به ویژه در حوزه بانوان کشف نشده است.

تمام استعدادهای فوتبال البرز کشف نشده است
 ربابه رضالو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: وجود نسل جوان در کرج و شهرستان‌های اطراف که بسیاری از آنها از نقاط مختلف کشور به این منطقه مهاجرت کرده‌اند، به خودی خود تواناییهای بالقوه‌ای در حوزه‌های مختلف به ویژه ورزش ایجاد کرده است.
وی افزود: طی سال‌های اخیر دولت تلاش‌ها و برنامه‌ریزیهای بسیاری برای رشد ورزش کشور به ویژه در رشته پرطرفدار فوتبال انجام داده و ثمرات این برنامه‌ریزی را در مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی مشاهده میکنیم.
این ورزشکار جوان ادامه داد: این برنامه‌ها با وجود تلاش‌های بسیاری که برای اجرای آنها انجام شده، کافی نیست و نیازمند بها دادن بیشتر به جوانان ورزشکار کشورمان هستیم.
رضالو با اشاره به موفقیت کشورهای پیشرفته در مسابقات ورزشی مهم مانند المپیکها گفت: اگر به ریز مدال‌ کشورهایی مانند چین در رقابت‌های فوق دقت کنیم،‌ در مییابیم که حجم زیادی از مدال‌آوران زنان ورزشکار هستند و برای کشورشان افتخار کسب کرده‌اند.
وی افزود: بنابراین باید توانایی بانوان ورزشکار خود را باور کرده و به آنها میدان دهیم تا بتوانند در میادین مختلف بین‌المللی برای ایران اسلامی افتخار کسب کنند.
عضو تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان ادامه داد: به عنوان نمونه در استان البرز بانوان ورزشکار بسیاری حضور دارند که با وجود تواناییهای بالقوه هنوز کشف نشده‌اند.
رضالو خاطرنشان کرد: مسئولان ورزشی استان باید از بانوان ورزشکار البرزی حمایت کرده و این امر نیازمند برنامه‌ریزی جدی و منسجم در استان است.
وی افزود: به عنوان نمونه بانوان فوتبالیست توانمندی در البرز ساکن هستند که توانایی حضور در باشگاه‌های مطرح و تیم ملی را دارند و باید تواناییهای آنها را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کرد.
ربابه رضالو عضو تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در پایان تاکید کرد: در صورت تحقق این مهم، میتوانیم به آینده تیم ملی بانوان در رشته فوتبال امیدواری بیشتری داشته باشیم.
لازم به توضیح است،‌ ربابه رضالو هفته گذشته برای حضور در تیم ملی بانوان کشورمان با تشخیص کادر فنی دعوت شد.
این تیم خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا که از نهم تا بیست و سوم مهرماه سال جاری در امارات برگزار می‌شود، آماده میِ‌کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول