اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز شهری:

450 مقاله به کنفرانس ساخت و ساز ارائه شد

خبرگزاری فارس: دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز شهری گفت: 450 مقاله به این همایش ارائه شد که بخشی از این مقالات در همایش ارائه شده و خلاصه مقالات نیز به زبان‌های مختلف بود.

450 مقاله به کنفرانس ساخت و ساز ارائه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عبادالله قنبری پیش از ظهر امروز در نخستین کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز شهری در مجاورت گسل‌های فعال، بر ضرورت یافتن راهکارهای مقابله با بلایای طبیعی تاکید کرد.
وی گفت: در نخستین کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز شهری در مجاورت گسل‌های فعال، دانشمندان برجسته‌ای از کشورهای آمریکا، ترکیه و کشورهای مختلف حضور دارند و مقالات علمی متعددی از طرف دانشمندان برجسته در مدت برگزاری همایش ارائه می‌شود.
قنبری ادامه داد: این همایش در مدت سه روز برگزاری خود شاهد ارائه مقالات تخصصی از سوی متخصصان داخلی و خارجی خواهد بود.
دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز شهری گفت: شهر تبریز بر روی خط گسل واقع شده و ضعف‌های سازه‌ای در صورت وقوع زلزله خود را نشان خواهد داد.
وی اظهار کرد: برای نخستین بار در منطقه این همایش در راستای بررسی شناخت ضعف‌های سازه‌ای با هزینه شهرداری تبریز برگزار شد.
قنبری بیان کرد: خوشبختانه بسیاری از متخصصان برجسته جهانی در امر مهندسی زلزله برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده و مسئولیت علمی این همایش از سوی دانشگاه‌های معتبر شمال‌غرب کشور پذیرفته شد.
دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز شهری ادامه داد: در این همایش کمیته‌های مختلف با حضور دانشمندان برجسته داخلی و خارجی آغاز به کار کرده است.
وی گفت: 450 مقاله به این همایش ارائه شده که بخشی از این مقالات در همایش مطرح و خلاصه مقالات نیز به زبان‌های مختلف ارائه شد.
در این همایش از تمبر یادبود نخستین کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز شهری در مجاورت گسل‌های فعال رونمایی شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول