اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تعاون روستایی استان قزوین:

بازارچه عرضه مواد غذایی در قزوین افتتاح شد

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: بازارچه عرضه مستقیم مواد غذایی و محصولات کشاورزی در محل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان قزوین افتتاح شد.

بازارچه عرضه مواد غذایی در قزوین افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، علینقی سیمیاری در مراسم افتتاح سه پروژه تعاون روستایی شهرستان قزوین بیان کرد: این پروژه‌ها شامل یک پروژه بازارچه عرضه مستقیم مواد غذایی و محصولات کشاورزی در محل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان قزوین و همچنین دو پروژه واحد اعتباری و باشگاه فرهنگی و ورزشی شرکت تعاونی روستایی شاهد شهر محمود آباد است.
وی ادامه داد: با توجه به رسالت شبکه عظیم تعاون روستایی در راستای عرضه مستقیم محصولات تولیدی توسط تعاونی‌های زیرپوشش، حذف واسطه‌ها و دلالان، کاهش اختلاف قیمت محصولات از تولید تا مصرف، اجرای صحیح قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و با توجه به اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری فعالیت تعاونی‌ها، نسبت به راه‌اندازی و ایجاد بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و مواد غذایی در راستای عرضه محصولات تولید داخل اقدام شده است.
معاون اداری و مالی سازمان تعاون روستایی استان قزوین اضافه کرد: برای اجرای طرح  بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و مواد غذایی  بالغ بر 500 میلیون ریال هزینه شده که با بهره‌برداری از این طرح زمینه اشتغال 19 نفر فراهم شده است.
وی عنوان کرد: این سازمان در راستای رفاه حال مصرف کنندگان، تنظیم بازار، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان و تشکل‌های تعاون روستایی نسبت به عرضه محصولات با قیمت مناسب و زیر قیمت بازار اقدام کرده است.
سیمیاری اعلام کرد: بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و مواد غذایی در محل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان قزوین در فضایی به مساحت یک هزار متر مربع با 22 غرفه و یک واحد نانوایی، محصولاتی از قبیل گوشت، مرغ، برنج، روغن، حبوبات، خرما، میوه ،سبزیجات، انواع کنسرو، انواع نوشیدنی‌ها، قند و شکر، گیاهان دارویی، عرقیات سنتی و انواع مواد غذایی و نان محلی به همشهریان عزیز ارائه میکند.
وی خاطرنشان کرد: این بازارچه همه روزه از ساعت هشت صبح تا 13 و 16 تا 21 در محل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان قزوین واقع در خیابان راه آهن جنب بیسیم دایر است.
معاون اداری و مالی سازمان تعاون روستایی استان قزوین اعلام کرد: دو پروژه واحد اعتباری و باشگاه فرهنگی و ورزشی شرکت تعاونی روستایی شاهد در شهر محمود آباد به منظور اعطای تسهیلات مالی به سپرده گذاران در زمینه کشاورزی و دامپروری و همچنین باشگاه فرهنگی و ورزشی به منظور جذب جوانان شهر محمودآباد در زمینه های پرداختن به امور ورزشی و فرهنگی زیر نظر مربیان دلسوز و کارآمد با هزینه‌ای بالغ بر 327 میلیون ریال زمینه اشتغال شش نفر را فراهم کرده و 200 خانوار شهر محمود آباد از این دو طرح بهره‌مند شده‌اند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول