اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات پیامکی تلویزیونی یک تکنیک رسانه‌ای است

خبرگزاری فارس: کارشناس تخصصی فرهنگسرای رسانه مسابقات تلویزیونی را یک تکنیک ساده رسانه‌ای عنوان کرد.

مسابقات پیامکی تلویزیونی یک تکنیک رسانه‌ای است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد محمدجواد مشیری اظهار داشت: تکنیک‌های رسانه‌ای تنها متعلق به رسانه‌‍‌ای بیگانه نیست بلکه شبکه‌های تلویزیونی داخل کشور نیز گاهی از این شیوه‌ها استفاده می‌کنند.
وی سواد رسانه‌ای را برای مردم یک ضرورت دانست و افزود: از چند سال پیش با الکترونیکی شدن بسیاری از خدمات شهری همچون پرداخت قبوض آب و برق و گاز، سواد رسانه‌ای بسیار احساس می‌شود.
مشیری با بیان این مطلب که افرادی که سوادی رسانه‌ای ندارند به راحتی مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند بیان داشت: بحث آموزش شهروند الکترونیک به مردم یک نیاز 100 در صدی است.
وی درباره استقبال مردم از برنامه‌های فرهنگسرای رسانه گفت: با نیاز روز افزون مردم به رسانه و داشتن سواد رسانه ای و همچنین جذابیت این مبحث مردم از برنامه‌های این فرهنگسرا که هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده، استقبال خوبی داشته‌اند.
مشیری درباره اجرا نشدن مسجد مجازی که باید در تابستان اجرا می شده است، افزود: فرهنگسرای رسانه آماده اجرای این طرح است که هیچ مسجدی برای اجرای این طرح تاکنون به این فرهنگ‌سرا معرفی نشده‌اند.
کارشناس تخصصی فرهنگ‌سرای رسانه ادامه داد: مخاطبان طرح مسجد مجازی که در غالب برنامه کلان مسجد ما برگزار می‌شود عموم مردم هستند و مفاهیم این دوره‌ها تمام مردم را در برمی‌گیرد و فرهنگسرای رسانه آمادگی لازم برای برگزاری دوره‌های تخصصی را در صورت تقاضای مسجدیان دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول