اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کارگروه رسانه شورای پیشگیری از جرم خراسان رضوی:

رسانه‌ها از قرآن در کاهش جرائم استفاده کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست کارگروه رسانه و مطبوعات شورای پیشگیری از جرم خراسان رضوی گفت: استفاده رسانه‌ها از ظرفیت‌های قرآنی در زمینه پیشگیری از جرایم واجب و ضروری است.

رسانه‌ها از قرآن در کاهش جرائم استفاده کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از دادگستری خراسان رضوی، علی اردکانیان اظهار داشت: قرآن میتواند به عنوان مهم‌ترین الگو و منبع در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و منکر در جامعه مورد استفاده خبرنگاران و رسانه‌ها قرار گیرد.
وی با اشاره به اقدامات موثر مطبوعات و رسانه‌ها در زمینه پیشگیری از وقوع جرم، رواج معروفات و نهی از منکرات در قالب کارگروه رسانه و مطبوعات شورای هماهنگی پیشگیری از جرم استان، تصریح کرد: ظرفیت‌های موجود در قرآن کریم، احادیث و روایات و آموزه‌های دینی اسلام که هم دارای اثرات فردی و هم دارای ثبات اجتماعی و جمعی است میتواند بیش از پیش مورد توجه و عنایت اصحاب رسانه و مطبوعات در زمینه پیشگیری از جرم در جامعه قرار گیرد.
اردکانیان با اشاره به حضور دادگستری خراسان رضوی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مشهد، افزود: معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری با همکاری شورای هماهنگی پیشگیری از جرم خراسان رضوی و با رویکرد پیشگیرانه و تعمیم مفاهیم قرآنی در زمینه پیشگیری از جرم و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.
سرپرست کارگروه رسانه و مطبوعات شورای پیشگیری از جرم خراسان رضوی با اشاره به خدمات ارائه شده در این نمایشگاه توسط دادگستری استان، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نیازها و ضروریات فردی و اجتماعی امروز جامعه ما که مورد تایید آموزه‌های دینی ما نیز هست ارتقا و افزایش آگاهیهای افراد است و دادگستری استان با همین رویکرد اقدام به ارائه مشاوره و راهنماییهای حقوقی توسط قضات برجسته در نمایشگاه کرده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول